Kış Okuma Şenliği

Aralık 06, 2018



Kış gelmişşş. Atölye yapacağız, doğumgünü plânlayacağız derken bakalım bu sefer kaç kitap okuyabileceğim. Sevgili Nilgün yeni kategorileri yayımlamış, şimdi enn sevdiğim uygun kitap bulma kısmına bakayım.

Kategoriler;

1.Kategori (10 puan):  İsminde KIŞ mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların KIŞ mevsiminde geçtiği bir kitap.



2.Kategori (10 puan): Adında DİLEK kelimesi geçen bir kitap.



3.Kategori (10 puan):  Necati Cumali veya Ahmet Hamdi Tanpınar'dan bir kitap.

Ay Büyürken Uyuyamam / Necati.Cumalı / Çağdaş Yayınları / 256 sf

4.Kategori (10 puan): Ömer Hayyam'ın hayatı yada onun yazdığı yada konusunda geçtiği bir kitap.


5.Kategori (10 puan): Polisiye / Gerilim türünde bir kitap.

Doktor Uyku / Stephen King / Altın Kitap / 541 sf

6.Kategori (10 puan): Türk / Dünya Klasiklerinden bir kitap.

Uğultulu Tepeler / Emily Bronte / Koridor Yayınları / 476 sf


7.Kategori (10 puan): En az 600 sayfa olan bir kitap.

Gülün Adı / Umberto Eco / Can / 601 sf Kralların Merhameti / Ken Liu / İthaki /600 sf

8.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

Mustafa Kemal /Yılmaz Özdil / Kırmızı Kedi /514 sf

9.Kategori (10 puan): İzlediğiniz bir Film'de yada Dizi'de gördüğünüz bir kitap.


Böyle Buyurdu Zerdüşt / Nietzsche / Akış Yayınları / 357 sf

10.Kategori (10 puan): Psikoloji / Felsefe türünde bir kitap.


Ufak Şeyleri Dert Etmeyin / Richard Carlson / Beta Kitap / 191 sf

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Yaşadığınız Şehrin adının birinci ve son harfleri ile başlayan iki kitap.

İskandinav Mitolojisi / Neil Gaiman / İthaki / 259 sf

Labirent / Burhan Sönmez / İletişim /123 sf

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kapağındaki baskın rengi SİYAH / KIRMIZI / YEŞİL / BEYAZ olan dört kitap.

Siyah : Cinder /Marissa Mayer /Artemis 421 sf
Kırmızı : Yatak / David Whitehouse/ Domingo/ 287 sf
Yeşil : Araf / Sofi Oksanen / Pegasus /384 sf
Beyaz : Kusurlu / Cecilia Ahern / Dex /384 sf

13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Baş harfleri Alfabeye göre sıralanan 4 kitap.

Dört Oyun/ Bernard Shaw / İş Bankası / 433 sf
Ev Anası / Birgül Özcan / Sel / 115 sf
Feo ve Kurt / Katherine Rundell / Domingo / 278 sf
Gazeteci Çocuk / Vince Vawter / Kırmızı Kedi /211 sf

14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

Ortaya karışık, elime geçip okuduğum kitaplar :)

Muhtelif Evhamlar Kitabı / Ömür İklim Demir / YKY / 105 sf
Yaprak Fırtınası/ Gabriel Garcia Marquez / Can / 127 sf
Glow / Ned Beauman / Domimgo /269 sf
Kadim Türklerin Mitolojik Hikâyeleri /Fuzuli Bayat / Ötüken / 186 sf



Bundaki kitapları okudukça yazacağım :)

Bakalım bu sefer kaç kitap okuyabileceğim :) Uçakta ilk kitabı bitirdim bile :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Uğultulu tepeler merak ettiklerim arasında. Okursan yorumunu bekliyorum. 🤓 Keyifli ve bol okumalı bir şenlik olsun. 😘💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğumda yazarım Ebrar, Metehan'la kitabın kabına vurulup aldık ama ne zamandır merak ediyordum ben de :)

      Sil
  2. Şu an okuyorum uğultulu tepeler
    Ömer hayyam kategorisi için önerim semerkant

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın sonunu söyleme Sev :D :D

      Tamam not ettim o kitabı :)

      Sil
  3. merhaba:) semerkant cidden çok güzel ben de okumanı öneririm :) bu arada bende blog işlerine yeni başladım takip ederseniz sevinirim. sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. E hadi kolay gelsin, keyifli okumalar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Derya, bakalım ne kadarını bitirebileceğim :)

      Sil
  5. Ay Büyürken Uyuyamam güzel bir öykü kitabıydı. Öykü sevmezdim ama o kitabı sevmiştim. Aynı adlı filmi de çekilmişti.

    Uğultulu Tepeler'i üniversite yıllarımda okudum. Detayları hatırlamıyorum ama o kitabın hastası çoktur.

    Mustafa Kemal'i okumayı ben de çok istiyorum. Okuldan bir arkadaş okuyor. O bitirsin hemen atlayacağım :-)

    Bol okumalı ve keyifli bir şenlik diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an Mustafa Kemal'i okuyorum Şule. Daldan dala konan hafif bir yapısı var insan su gibi okuyor.

      Ay Büyürken Uyuyamam 'ı ben de seneler önce genç kızken okumuştum , yeniden okumak istedim.

      Uğultulu Tepeler 'i nasıl okumadım hiç bilemiyorum , Metos'la cildine bayılıp aldık :)

      Sil
  6. Şimdiden keyifli okumalar olsun.

    YanıtlaSil