Yeni Yıl Gelirken

Aralık 27, 2018

Allah'ım sen bana ve sevdiklerime sağlık, ülkemdekilere de sağduyu ver gerisini ben hallederim .

Ama yine de boş vaktim var Handan, söyle hadi dersen.

# 2019'da hiç rejim yapmak zorunda kalmiim, kilolarım sağlıklı bir şekilde (bak bu kısım çok önemli, sağlıklı :) gitsinler üstümden yavaş yavaş .

# Hem kitap okuyacak, hem film izleyecek, hem konsere gidecek hem gezip tozacak, hem fotoğraf çekecek, hem evimde uzanıp keyif yapacak, hem sevdiklerimle birlikte hem kendi başıma kalacak bir sürü vaktim ve enerjim olsun.

#Omzum, kalçam, ayağım ağrıyıp durmasın. Ben pilatese başlamak için biraz hevesleneyim, hatta başlayıp aaa ne güzelmiş diyerek her gün yapayım.

# Yazı yazayım. İçimde bi yerlerde yazmak isteyen bir Handan var, yazsın . Yok yazamayacaksın sen diyorsan, şu isteği al yazacak birisine veriver.

# Daha sabırlı olmak istemiyorum artık, neredeyse nirvanaya ulaşacağım, biraz da başkaları öğrensin sabırı.

#Ya bana temizlik yapma, ocak silme ve masa kurma keyfi ver ya da erkeklerime biraz sağduyu bahşet. Bu ne yaa, üçünün peşinden topla, sil, yıka. Ya da iyi bir temizlikçi bulalım. Öff, evde birisi fikri de daha düşünürken içimi karartıyor. O konu üzerinde de çalışabiliriz.

# Atölyemize gelmek isteyenler sıraya girsin, para kazanalım, bir yer açalım, evdeki bütün ıvır zıvır malzemeyi de oraya götürelim ev ferahlasın :D Hahaha evet çantalarla göçebe hayat zorlamış olabilir.

# Hayalimdeki evi de alabilsek. Bahçesi olsun kocaman, ev büyük olmasın ama garajı ve çatı katı olsun. Çocukları çatıya Can'ı da garaja atıp ben oralara hiç uğramayayım. Onlar da ben de mutlu kalalım.

Şimdilik aklıma gelenler bunlar.

Bana verdiğin her şey için şükürler olsun.

Ne olacaksa hayırlısıyla olsun.

Bana kimsenin hakkını yedirtme, kimseyi kırmama izin verme, başka yaşamlara pozitif dokunuşlar yapayım, yanıma gelenler huzur bulsun.

Benzer yazılarım

19 Yorum yap

  1. Aminnnn tatlı kadın, avuç dolusu amiiinnn :))

    YanıtlaSil
  2. Amiinn Handamcım, her şey gönlünce olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. O büyük bahçeli garajlı ev çok iyi fikir Handan hayırlaysa nasip olsun inşallah😊

    YanıtlaSil
  4. amin, amin, amin, çok tutmuştur bence bu dilekleri, etti gitti bile kabul ;)

    YanıtlaSil
  5. Amiin Abla umarım bu yıl hepimize güzel gelir

    YanıtlaSil
  6. Güzel dilekler ve umutlar..inşallah herşey istediğimiz gibi olur..mutlu yillar

    YanıtlaSil
  7. Ayyy hapsi olsun inşallah inşallah

    YanıtlaSil
  8. Yaşamınız boyunca güzel yıllar mutlu yarınlar hep sizinle olsun. Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
  9. Tüm dileklerin ve isteklerin kabul olsun inşallah

    YanıtlaSil
  10. Gönlünden geçenler gerçek olsun:sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  11. ne güzel dilekler olmuş. valla benden de amin hepsine :) çatı katı ve garajı olan evin sadece garajı olanından alabilirim ben de, Ertuğrulu çatıya satma durumum henüz yok malum :D rejim , temizlik yazı mevzuu zaten bingo :D evrenn duy biziii :D
    Allah gönlüne göre versin Handan sultan..

    YanıtlaSil
  12. Umarım bu güzel dileklerin gerçek olur. İyi seneler.

    YanıtlaSil
  13. Senin için hayırlı olacak dileklerine " amin " kuzum.
    Pek çoğuna benim için de " amin " diyelim mi?
    Hadi diyelim :))

    YanıtlaSil
  14. Çok aminnnnnn 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

    YanıtlaSil
  15. 2019'da dileklerinin hepsi olsun inşallah :))
    en başta sağlık olsun ve sevdiklerin hep yanında olsun. Sevginin gücü her şeye yeter zaten.
    Bu tatlı kadına şimdiden iyi yıllar dilerim... ♥

    YanıtlaSil
  16. Amin. Hepsi birbirinden güzel dualar. Umarım gerçekleşir :-)

    YanıtlaSil
  17. Yazinin altina imzami atarim. Su ayak agrimdan kurtulamadim. Temizlikten ve ev toplamaktan da biktim. Sabir dersen bazi insanlari girtlaklayasim var kendi derdinize düsün de beni rahat birakin diyorum yeni yil dilegi olarak 😄😄😄.

    YanıtlaSil
  18. Hepimizin dilekleri hayırlısıyla gerçekleşsin, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil