Ufff Yine Fotoğraflar Tersten Yüklenmiş, Hiç Düzeltemeyeceğim En Alttan Başlayıp Yukarı Doğru Okuyunuz :) (Ciddiyim Öyle Okuyun Beyin Cimnastiği de Olmuş Olur)

Aralık 26, 2018


Evet öğle yemeği sonrası turumuzun devamı bir sonraki yazıda gelsin.


Yağmur altında Galata Kulesi'ne vardığımızda iyice acıkmıştık. Artık biraz yemek molası zamanı.





Yer döşemesi harika değil mi ?


Sinagog'dan çıkışta Beyoğlu Göz Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nin binasına dılarıdan baktık.


Eğer yolunuz oraya düşerse Schneidertempel Sanat Merkezi'ne gidip o sergiyi gezmenizi öneririm.










İçerideki sergiyi çok sevdim.




Burada bir sinagoga geldik. Artık sergi merkezi olarak kullanılmaktaymış.


Kamondo merdivenleri.






Eski Bankalar Sokağı'nda ilerledik. Ne yazık ki binalar terk edilip kaderine bırakılmış.


Arap Camii'nden çıkınca biraz daha ilerideki tarihi kapıya gittik.  Binaların arasında anlaşılmasa da burası Cenevizliler tarafından yapılan Galata Surları'ndan bir kesit. Ceneviz Kapısı bu kapı da.

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Sinagog u merak ediyorum..Fırsat bulursanız içinden resim paylaşırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nefes yazısının altındaki fotoğraflar oradan Sibel,sanat merkezi dediğim yer sinagog, daha çok sergiyi çekmişim ama selfilerde arka plân olarak binayı göstermeye çalıştım.

      Sil
  2. Bakarken bazen " burası Şstanbul mu?" Diyorum Handan.
    Bin tane yüzü var bu şehrin.

    YanıtlaSil
  3. Harika bilgiler ve görseller gördüm.,içim açıldı.
    Sanat sen nelere sahitsin.!!!
    Emeğine sağlık.
    Selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanat insana yaşama sevinci veriyor Merih. Öptüm seni kocaman.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Gelsen de dolaşsak oraları birlikte Derya :)

      Sil