Bağzı Duyurularım Vardı da Accık Gelin Şöyle :)

Aralık 08, 2018

Ya ben nedense gelen giden sayım pek fazla gözükmediğinden blog tanıtımı işlerine hiç girmiyorum.

Takip etkinliklerine de hiç katılmamışımdır. Yazmaktan takipleşmeye zamanım olmuyor , hahaha :D

Ama her sene sevgili Tülin'in harika etkinliğini duyururdum, bu sene koşturmaktan kendim hâlâ paketimi yollayamadığım gibi duyuru da yapamadım.

Sonra dün yepisyeni bir blog gördüm, Deep 'e söyleyeyim de baksın bu bloğa diye düşünürken buldum kendimi. E kızım dedim sırf ona söyleyene kadar yaz sayfana hem o hem herkes görsün.

Az önce de başka blogda yaptığı harika filografileri gördüğüm arkadaş sipariş alıyorum diye yazınca bu post çıktı toplucana :D

Altın kalpli Tülin'in etkinliği şurada . Canım arkadaşım 20 Aralık'a kadar Serebral Palsili ve Lösemili çocuklarımız için hediyelerinizi bekliyor. Yine koskocaman bir hediye yığını olsun bu sene de.



Dün gördüğüm yepyeni blogda harika gezi yazıları göreceğiz bol bol sanırım. Deep bak al listene :) Havacı Kız, işte şurada.

Sevgili Uzman Amatör'ün filografi çalışmalarına bakmak için de şuraya alayım sizi.

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Hosgeldin evine.
    Gene güzel,gene canlı heyacanlı günler yaşamış yansıtmışsın.
    Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum Merih :) Arada böyle kaçamaklar aileye iyi geliyor :)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Gelip okuduysanız şimdi de söylediğim bloglara gidebilirsiniz :D

      Sil
  3. ben seni okudun şimdi o bloglara gidiyorum

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel duyurular yapmışsın hemen bakayım bloglara

    YanıtlaSil
  5. ne iyi oluyor böyle haber verince yeni bloglar
    keşfediyoruz!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle yeni başlayanlara gitmek, destek olmak, güzel oluyor Buket :)

      Sil
  6. En kısa zamanda ziyaret edeceğim. Çokkkkk teşekkürler 😊🌷🌷🤚

    YanıtlaSil
  7. Ben de görmüştüm bu yazıyı.Önemli bir etkinlik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok önemli Yurdagül, ne kadar çok insan katılırsa o kadar iyi :)

      Sil
  8. çok teşekkür ederim, siz bahsedince gelen gören yorum yazanlar olmuş vesilenizle . Çok mutlu oldum :) ben de diğer blogrları gezip mutlu edeyim :) eee ne de olsa mutluluk bulaşıcıdır sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Tülin hanim gercekten cok güzel isler basariyor. Destek olunmayacak gibi degil 😊

    YanıtlaSil
  10. İyi yaptın canım. Özellikle yeni blogların tanıtıma ihtiyacı oluyor. Güzel bloglara denk geldikçe tanıtmak lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yeni bloglar için çok iyi olduğunu düşünüyorum Şule :) Ben bloğu açtığımda izleme mekanizması bile yoktu :D

      Sil
  11. Güzel bir tanıtım yazısı olmuş bloglarda ilgili

    YanıtlaSil
  12. Bu halde yeni arkadaşımızı ziyaret etmeli, teşekkürler.

    YanıtlaSil