Seneyi Çok Keyifli Bir Atölye İle Bitirdik

Aralık 28, 2018




Şimdi artık yarın akşamki kendi yılbaşı partim için hazırlanabilirim.

İnatla hepsi evde olan erkeklerimi ayağımın altında dolaşmasınlar diye evden postaladım.

Mutfağa gidiyorum.

Güya evelsi gün ev temizlemiştim ama ,hahaha, çok güleceğim geldi :)

Neyse işte hadi ben gittim.

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. bu etkinlik nerede oldu ... bana çok yakın bir yer gibime geliyor ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çamlıca'da Burger @ 'te. En üst katını bize ayırıyorlar, çok seviyoruz .

      Sil
    2. ben oraya çok yakınım biliyon mu ? her gün önünden geçiyom . tanıdım ama emin olmadım...

      Sil
    3. Aaa, bir gün uğra biz orada atölye yaparken , ne güzel olur :) Öğle tatilinde biz oraları süslüyor oluyoruz :D

      Sil
    4. haberim olduğu gün mutlaka uğrarım canım ...

      Sil
  2. Keyifli bi atolye olmus elinize saglik.herkes mutlu olmuş.Bende herkese mutlu yıllar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar mutlu ayrılınca biz de çok mutlu oluyoruz Sibel. Size de mutlu yıllar :)

      Sil
  3. Ne güzel yüzler mutlu mutlu gülüyor hepsinin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar mutlu oldukça biz de çok mutlu oluyoruz Özlem :)

      Sil
  4. Bol partili yeni yıla giriş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Sev, evdeki partide harika şeyler yapacağız . Bütün bu atölyelerin atası evdeki partilerim zaten :D

      Sil
  5. Kolay gelsin, sen şimdi ne atraksiyonlar hazırlarsın parti için:))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , bayağı hazırladım Çenebaz. Çok keyifli geçti :)

      Sil
  6. Hayatı oyunlaştıran kadın.
    Sen ne güzel bir insansın!

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel seyler yapmissiniz 😊

    YanıtlaSil
  8. Biz yeni yıla hasta giriş yapacağız gibi görünüyor. Hadi hayırlısı bakalım:)
    Biz yine ailecek hastayız da söylemesi ayıp olmasın 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu sabah dolu bir genizle kalktım Hayalperest, neyse bütün işler bittikten sonra oldu. Geçti geçti.

      Sil
  9. Çok eğlenceli geçtiği belli :) Hazırlıklar için size kolay gelsin, sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. İnstagramdan da takip ediyorum çok güzel şeyler yapıyorsunuz.Ben yaşlılarla siz çocuklarla :)
    Mutlu yıllar Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yurdagül, yaşlılar da çocuklar da bütün güzel şeyleri hakkediyorlar, değil mi :)

      Mutlu yıllar sana da :)

      Sil
  11. Notre magasin de répliques de montres propose une large gamme de fausses montres de marque en ligne. Replique rolex Choisissez et achetez des montres en double de la meilleure qualité à des Montre Replique prix abordables.

    YanıtlaSil