Sabah Yürüyüşe Diye Çıkıp Olayı Alışverişe Bağlayanlarda Bugün

Aralık 17, 2018

Dört saat yürümüşüm.

Bilgiç evden çıkarken ne zamandır onunla yürümüyorum diye kendimi zorlayıp giyindim. Bacağım yine sakatlandıydı , yürüyemiyordum. Okulun yolu yokuş hafif, bir de koştur koştur gidiyoruz :)

Neyse çıktık, beyfendi arkadaşıyla telefonds konuşa konuşa gidiyormuş, sen benimle mi geleceksin dedi.

Hööö.

İyi gelmeyeyim o zaman diyerek başka yöne saptım. Bir de ahmak ıslatan yağıyor sabah sabah.

Bugün Kadıköy'e inmeyi düşünüyordum. Evde peynir, zeytin kalmamıştı. Ama büyük ihtimal üşenip bırakacaktım o işi. Hadi Handan dedim, yürü kızım, seni Kadıköy paklar.

Müziğimi taktım, ıslana ıslana yürüdüm :)

Biraz mağaza dolaşıp kargo paketi yapacağım hediyelerimi tamamladım. Yılbaşı kartlarım için pul aldım.

Elim kolum dolu eve döndüğümde saat 12 yi geçiyordu.

Tabii ki başka iş yapmadım.

Şimdi gidip salondaki vitrinin tozunu alayım bari de hem bir iş ortadan kalksın, hem de boş durmamış olayım.

Bir de yarınım boş, ondan sonra

#Galata Turu
# Doktor
# Atölye
#Bi Doktor Daha
#Bi Atölye daha
#Bi tane daha
#Okulda atölye
#Hediye Fuarı
#Temizlik
#Yılbaşı Partisi
Ve
#Yeniyıl

var :D

Yeterli vitamin hapım var mı bir kontrol etmeliyim :D

Ve ağrı kesici. Zira hem bacağım hem omuzum yine kafalarına göre bağrınmaktalar.

Neyse her şey yetişir, her şey hallolur. Zaman göreceli bir kavramdır. Her şeye yeter. Yeter ki sen onu öldürme.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Bence de her şey yetişir, çünkü inanılmazsınnn :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi bir plânlama, bol ağrı kesici ve vitamin hapı ve derin derin nefes alarak :)

      Sil
  2. Kadıköy çarşıyı çok severim. Listen uzunmuş. Ağrılara dikkat valla geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok severim Kadıköy Çarşısı'nı Mehtap. Sokaklarda dolaşırken hiç sıkılmaz insan .

      Sevdiklerim için küçük özel şeyler ayarlamak efor istiyor. Zaten güzel şeyler efor istemez mi hep.

      Ağrılarımın biri biter biri başlar, ne yazık ki onlara çare bulamıyorum. Doktora gittiğimde testler yaptırıp ne olmadığını söyleyip yolluyorlar. İşin kötüsü dinlenirsem de ağrılar artıyor. Bir tek turistik gezilerde yok oluyor :D

      Sil
  3. Ben o kadar saat yürüseydim yerimden kalkamazdım galiba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kalkamıyorum zaten :D Bir kalksam vitrinin kalan yarısına el atacağım şimdi de :)

      Sil
  4. ay yerim onu ben. sen besle büyüt sonra benimle yürüme desin. bilgiç efendi bilgiç efedi anne olmak ne demk sen biliyo musun? ben bilmiyodum öğrendim. ah handancım, yakın olsakta birlikte yürüsek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. He canım, büyütüyorsun, aman çocuk konuşmak istiyor diye yanında okula yürüyorsun falan, biri çıkar çıkmaz senin papucun dama atılıyor :) Kızıcam ama bizim de anamızı babamızı gördüğümüz yoktu :D

      Ne güzel olurdu, birlikte yürüseydik :)

      Sil
  5. Ne güzel heyecanlar hediyeler kartlar ama şu ağrılara dikkat et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralık ritüellerim her sene artarak devam ediyor Sev. Ağrılar son on yıldır hayatımdan hiç çıkmıyorlar, yapacak bir şey yok :/

      Sil
  6. oooo yılsonuna kadar planlar hazır ne güzel...yürüyüş harika bir terapi...gençler istemiyor bizi bir ergen annesi olarak yeni yeni tanıştığım duygular bunlar...anlamaya gayret ediyorum anlayış göstermeye gayret ediyorum...ağrılar oluyor işte arada hepimizde olsun Allah gelip geçici versin bunlar nazar boncuğu olsun....sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yatakta nereme dönsem orası aprıdığından şu sıralar gerçekten beni çok rahatsız ediyor T. Hayır yeni de çekap yaptırıyorum, gördüğüm kadarıyla kan değerlerim mükemmel. Eeeee diyorum, derdin ne vücut o zaman :)

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Şimdi işler paçamdan akmaya başlarken gör sen bendeki tatlılığı Ecehan, evdekilere acıyorum :D

      Sil
  8. Ahhh bu çocuklar Handan. Arda bana ilk "seninle değil arkadaşlarımla gezmek istiyorum" deyince çok bozulmuştum. Ama kabullenmek lazım artık demek ki:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok valla hiç bozulmuyorum Kadriye, o arkadaşsızlıktan neler çektik senelerce, aman arkadaşları olsun modundayım :) Ama tabi benimle hiç vakit geçirmezlerse, o zaman görürler günlerini :D

      Sil
  9. Maraton yapmissin bravo dogrusu 😃

    YanıtlaSil