Nostaljik Pazartesi

Aralık 17, 2018

Haftanın nostaljisi bizi biraz gülümsetsin istedim.

10 Nisan 2011 Pazar

Kol Nayn Van Van

Bilimum yabancı polisiye dizi izlemekten acil durum deyince aklıma bu cümle kazınmış durumda. Dokuzyüzonbir de değil nayn van van :)

Geçen gün yine çocukların dersleri için acil numaraları hatırlamaya çalışırken niye bizde de tek numara yok ki diye söylenmeye başladım. Sonra gözümün önünde bir sahne canlandı.

Acil bir durumda hemen -diyelim- 911 i çevirdik :

-911 acil durum hattına hoşgediniz. Welcome to the 911 emergincy line. For English press 0. (Bekleme) Dahili numarayı biliyorsanız 1 i tuşlayınız. (Bekleme) Polis için 2 Trafik için 3 ................. Operatöre bağlanmak için lütfen bekleyiniz.... Şu anda bütün operatörler diğer acil durumdaki vatandaşarımıza yardım etmektedir. Lütfen bekleyiniz. (Tırınım tırınım şarkı. Mesela itfaiye hattında bekliyorsak "Yangın var ben yanıyorum" falan)

Yok yok böyle kalsın yine :D

Not: Acil Telefonlarımızı da bir hatırlayalım bu arada:

Yangın 110
Alo Trafik 154
Polis İmdat 155
Hızır Servis 112
Jandarmaİmdat 156
TelefonArıza 121

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. evet 112 yi öğrenmişizdir artık, inşallah.911 baya beyne kazınmıştı😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla acil durumda elime telefon alsam 911 tuşlayabilirim Mehtap :D

      Sil
  2. aynı serzenişle ben de dolaşıyorum bazen :) en son 177 yi ezberliyorduk :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acil durum murum olmasın en iyisi Hatice :D

      Sil
  3. Acil telefon numaraları geçen haberlerde kadının biri 112 acili arıyor. Cevap veren 112 de bayana soruyor bildiğiniz iyi lokanta ismi verebilrimisiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ee, tek taraflı beklemeyeceğiz, biz de soracağız sizin de bizden istediğiniz birşey var mı diye :D

      Sil
  4. Görüşmelerimiz kayıt altına alınmaktadır:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yazdığım zaman kayıt altına alınmıyor muydu diye düşündüm şimdi Sev, e teknoloji ilerliyor her gün tabe :)

      Sil
  5. nostaljik pazartesi süpermiş:)) çok doğru böyle kalsın en iyisi çok güldüm çok...

    YanıtlaSil