Dün Matematiksel Yılbaşı Kartı Yaptık

Aralık 26, 2018


Bir sınıfın matematik dersine misafir olduk.
Ölçtük, biçtik, kestik, yapıştırdık, hesapladık, süsledik.












Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Handancım, çabanı çok tekdir ediyorum. Hele hele de çocukların el becerilerini geliştirmelerinin çok önemli olduğuna inanan biri olarak, bayılıyorum. Kolay gele, devamı bolca gele, gelenler seni mutlu ede...<3

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş minik sanatcıların kartları ... bayıldım .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal güçleri öyle güzel ki yaratıcılıkta sınırlanmamışlar henüz Dilek :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş :) Ben de takdirler takip ediyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Yurdagül , bu sene seninle paralel gidiyoruz, ben küçüklere sen büyüklere :)

      Sil
  4. Güzel tasarım olmuş ellerinize saglik mutlu yillar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç boyutlu tasarımı matematiksel oldu, geri kalan kısmı çocukların hayalgücü Sibel :)

      Sil
  5. ne kadar güzel olmuşlar.tebrik ederim.

    YanıtlaSil
  6. Heybende daha neler var meraktayım gerçekten.

    Benim olağanüstü akıllı arkadaşım. Demek istiyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha , böyle şeyleri seviyorum , terapi gibi geliyor Tülin:)

      Sil
  7. hepsileri minnoş olmuşş :)

    YanıtlaSil