Işıklar, Müzik, Rengârenk Hediyelikler, Ellerinde İçecekleri Sohbet Eden İnsanlar, Soğuğa İnat Sımsıcak Bir Gece Oluyor

Aralık 02, 2018















Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ne güzel, her yer ışıl ışıl. Eskiden aralık ayında akşam dışarıda olmayı çok severdim. Bizde de her yer böyle şıkır şıkır olurdu. Ne yazık ki şimdi her şey gibi yılbaşı coşkusu da farklı anlamlara çekiliyor. Bizler de evlerimizi süslemekle yetiniyoruz, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakko'nun süslediği İstiklâl Caddesi'ni hatırlıyorum da ne güzeldi Sardunya . Benden de sevgiler.

      Sil
  2. İnsanın için kıpır kıpır oluyor fotoğraflara bakınca.
    Ne güzel insanlar eğlenmek, gülümsemek için hiçbir fırsatı kaçırmıyor.
    Bizlerse ne kadar yorgun ve yılgınız değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyleyiz Sibel. Hep huzursuz hep yorgun ve bezginiz. Orada elinde içkisi sohbet edenlere baktım özenler, neredeyse telefonuna gömülmüş kimse yoktu.

      Sil
  3. Hayranım sana aklına koyduğunu gerçekleştiriyorsun. Keyifli gezmeler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırkımdan sonra elde ettiğim bir meziyet bu Özlem, biraz da eşimin sayesinde oldu. Baktım adam istediği her şey için tutturup en sonunda beni bezdiriyor, ben öööle bekleyip duruyorum kimsenin umrunda değil. Duruma el koymak gerek dedim :D

      Sil
  4. Oralardan da mi mi blog yaziyorsun yahu 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay dört gün aynı şehirde kalınca tam tatil oldu, bir sürü boş vaktim var Derya. İlk defa koşturmadan tatil yapıyoruz :D

      Sil
  5. Ah dünya güzel dünya.. İnsan kıymetini bilse ya senin dünya diyesim geldi..Bir de çok üşüdüm :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilse ya gerçekten de Tuba :) Burası cidden bayağı sıcak, hani yağmur da yağmasa hepten sıcak olacak.

      Sil
  6. Senin fotoğraflara baktıkça çocuklarla yaptığımız geziler aklıma geliyor. Ne iyi yapmışım diyorum.
    Öğrencilikler bitti. Kendi yollarında yürümeye başladılar. İş, güç....
    Gez Handa'ım gez. Vakit bu vakittir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle Tülin, bu tatiller herkesi birbirne yaklaştırıyor, çok seviyorum :)

      Sil
  7. Buradan şahane gözüküyorsunuz hem siz, hem gezdiğiniz yerler ♥

    YanıtlaSil
  8. Harika fotoğraflar, ışıl ışıl.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müzik ve kokuları da ekle, orada olmak çok keyifliydi.

      Sil