Sıkı Bir Plân Yapmam Lâzım

Aralık 09, 2018

Aralık ayı benim işim çok oluyor.

Biliyorsunuz seneler önce Noel Anne olduğumu gayet mantıklı argümanlarla çözmüştüm.

Soğuk kış günlerini seviyorum.
Hediye vermeyi seviyorum.
Yılbaşı zamanı inanılmaz bir mutluluk içindeyim.

Noel Anne olmam çok mantıklı.

Yapılacak işlerime gelelim şimdi :

Dün gece aile bireylerini bir araya toplayıp (hatta misafir gelen yeğen de kurtulamadı masa başına geçmekten :) kart hazırlattım ki, en zor işlerden birisi buydu.







Bunlar aile içi kartlardı, şimdi sıra kendi arkadaşlarıma kart yazmaya geldi.

Tabi zarf alınacak, pul bulunacak ve postalanacak.

Hediye kargolarım hazırlanacak. Her sene üç akrabamıza hediye paketi hazırlıyorum. Daha alınıp paketlenip , postalanacaklar. Bu hafta en azından hediyeleri alsam.

Yılbaşı partimiz için çekiliş hediyelerini hazırladım ama yılbaşı gecesi hediyeleri eksik. Bulaşık süngeri falan marketten ne bulsam paketlemeliyim :)

Ama tabi hâlâ hediye işi bitmiyor. Sevdiklerime sakin ve keyifle almak için bu hafta bol bol alış verişe çıkmalıyım ki son hafta karmaşasına kalmayalım.

Bu arada yılbaşı atölyelerimiz var. Onların hazırlıklarını yapmak gerekiyor.

Ayın 21'i ev süsleme günümüz. Yılın en uzun gecesi, Türklerin Nardogan bayramı :)

Bir gün de Harbiye'deki hediye fuarına gitmeli. (Bakınız)

Tülin'in etkinliğine henüz bir şeyler alıp yollamayı başaramadım. Bu hafta onu da unutmamalıyım. (Bakınız)

Şimdi hazır hava açmışken yıkadığım beş makina çamaşırı ütülemeyi başarırsam bir de pazara gitmeyi istiyorum . Gerçi bu saat oldu daha koltuğumdan kalkmadım. Dur bakalım :)

Derin nefes al.

Bütün işler hallolur.

Benzer yazılarım

39 Yorum yap

  1. Bende hediye istiyoruuummm:):) hediye fuarına gitmek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitmek lâzım gerçekten de. Sana da hediye alayııım :)

      Sil
  2. oo bunlar güzel hareketler hepsini halledebileceğine inanıyorum, kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha ütüye bile başlayamadım ama olsun , pazar alış verişi yapıldı en azından. Yarına yemeğim de var :)

      Sil
  3. Hediye fuarı eveeeettt, kaç yıldır gitmedim.
    Bu arada aktivite süper eğlenceli ve yaratıcı...
    Gerçekten bütün işler hallolur mu ?

    Sevgiler şirin bayan. Tanımasam ve görmesem de sefiyorum seni (mucukkkk)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni buralarda görmek ne güzel :) Benden de kocaman öpücükleeer :)

      Sil
  4. you are so creative!

    would you like to follow each other? Please follow me,
    I'll follow you back. Thank you! ^^
    www.okcheori.com

    YanıtlaSil
  5. Ayy ne güzel şeyler ya..Bende mi kart olayına girsem arkadaşlar icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz senelerdir keyifle yapıyoruz Sev, tavsiye ederim :)

      Sil
  6. Kolay gelsin , kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  7. maşallah.okurken bile yoruldum:)) kolaylıklar diliyorum size.

    YanıtlaSil
  8. Unutma, unutma. Zaten ilk paket olamadın. Katılım az olursa görürsün , dilinden kurtulamazsın ; ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy bundan sonra bir köşede hazır paket tutacağım, etkinlik olur olmaz yollamak için Tülin :D

      Sil
  9. Oo yine yogunsun. Kolay gelsin 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendime iş çılartıyorum işte Derya. Ütü yeni bitti. Ev dandini şimdi de :D

      Sil
  10. Ne kadar güzel bir heyecan, keşke yanında olsam da sana yardım etsem :)))

    YanıtlaSil
  11. Kartlar çok sevimli. Bence el emeği olması daha değerli. 🤩 İyi toplamışsın herkesi masa başına. 😅

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz da yetenekli olsak neler çıkar kim bilir ama Ebrar :)

      Sil
  12. Biz de Ela'yla hazırlıcaz kartları bu sene, çocukken aile buyuklerimiz, halalar, teyzeler okullarımıza o simli nefis kartlardan ya da şu açınca değişik atraksiyonlar sergileyen hayvancıkların olduğu pop-up kartlardan atarlardı, çok sevinirdik. Benim scrapbook sevgimin altında o kartlar yatar bak yeri gelmişken söyliyeyim:) Şimdi aynı mutluluğu kızımla yaşamak istiyorum ama bu defa hazırlayan olarak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin kartlar kim bilir ne güzel olur Bahar :)

      Sil
  13. Ne güzel bir uğraş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel aktiviteler bunlar..üstelik aile bireyleriyle ortak yapılması en şahanesi.
    Yılın en güzel ayından sevgiler yolladım.
    Mutlu haftalar,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün güzelliği hep beraber yapılıyor olmasında Sebuş :) Bizden de sevgiler canım :)

      Sil
  15. Benim de alışverişe çıkmam lazım. Bugün giderim dedim şiddetli yağmur yağıyordu. Neyse ki durdu, birazdan çıkarım. En azından kime ne alacağıma karar verdim, en zor kısım bitti :-)

    Bütün işlerinin kolaylıkla hallolmasını diliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karar verdiysen gerçekten de kolaylaşmış işin Şule, ben daha o kadar ilerleyemedim :)

      Sil
  16. Bizim kırtasiyecide kartpostal sergisi vardı.Öyle eskilerdeki gibi büyük değil ama hoşuma gitti.Bu arkadaşlara kartpostal fikri güzelmiş bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de gönder Mehtap, gerçekten alan kişileri çok mutlu ediyor :)

      Sil
  17. nardoğan bayramı mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 22 Aralıktan sonraki ilk dolunayda kutlanan Türk bayramı Deep, akçam süslenirmiş, gündüzün geceye galip gelmesi kutlanırmış.

      Sil
    2. yya gerçekten mi yaaa, ben şaka yapıyon sandım. yaa çok ilginç. nasıl yani türk. niye bilmiyoz ki. çam süsleniyo ha. dolunay. alla allaaa.

      Sil
    3. nette okudum yaa saol bilmiyodum. çok sevdim bu bayramı. ilginç hem de çam süsleniyo ha.

      Sil
    4. Gerçekten de çam süsleniyor , gündüzün geceye zaferi kutlanıyor Deep :) Öğrendiğimde hem şaşırmış hem de çok hoşuma gitmişti.

      Sil
  18. Nar Tugan bayramı bizim Bodrumdaki mahallemizde her yıl kutlanır. Biz Türkler geleneklerimizi yaşatmalıyız, maalesef araplaşma değerlerimizi bir bir kaybettiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa ne güzel , kutlanan bir yer olduğunu bilmiyordum Mehmet :) Ne yazık ki öyle.

      Sil