Yoruldum mu Ne :)

Nisan 11, 2019

Her gün evden çıkmak metabolizmamı bozuyor bir müddet sonra . Eviminkini de bozuyor. Mutfak derbeder, çamaşırlar yığın olmuş. Arada bir jet hızla süpürüyorum. Yemek yapıyorum.

Bir de neredeyse her filmi 11 matinesinden almışım. Şu an gözlerimden uyku akıyor. Tek tesellim film bir saatmiş sadece. Öğleden sonra koşarak eve gelip uyuyabilirim :)

Bu akşam ütü yapsam iyi olacak . Neyse yemeğim var .

Film festivali sonrası evde bir temizlik festivali yapmalıyım :D  Peşinden de ramazan gelir bol bol dinlenir, kitap okur ve de misafir ağırlarım. Ay bol bol misafir ağırlarken nasıl dinleniyoruz o kısmı bilmiyorum , hahah :D Olsun, ramazanda kalabalık sofraları seviyorum :)

Hafta sonu rejime başlayalı 3 ay bitecek. Bu bir haftada sürekli dışarıda yemek keyfi yapmış birisi olarak tek umudum çok yürümüş olmam. Bakayım kilo verebilmiş miyim.

Bit atölye bir de doğumgünü partisi var yapacağımız. Oturup plânlamam lâzım artık şu partiyi.

İşte böyle.

Şu son günlerde başa alıp alıp dinlediğim şarkıyla veda edeyim size. Tıklayın bakalım fotoğrafa :)


Benzer yazılarım

17 Yorum yap

  1. temizlik festivaline ben de katılırım evi bişeyler götürüyor :D

    YanıtlaSil
  2. aa valla ramazan geliyor ...ben de bu ramazan bir gece akrabaları alayım bari ..sevgilerimle..yardıma gelirdim ama accık uzağız :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Can'ın mayıs görev listesi çıkar çıkmaz plânlamaya başlayacağım B. Kalabalık sofraları çok seviyorum :) Uzaktan destek oluruz birbirimize :)

      Sil
  3. Handancım bir bahar mimin var bende gel al onu olur mu, sevgiler :))

    YanıtlaSil
  4. İnsan sevdiği işi yapınca yorulmaz, demek ki misafir ağırlamayı seviyorsunuz. Ramazanda hem dinlenin hem de hazır fazla yemiyorken diyete dikkat edin. Yürümek ise en büyük artı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet misafir ağırlamayı çok severim Duo :)

      Ramazanda pide almadığım sürece idare edebilirim diye umut ediyorum :D

      Sil
  5. dido ye seeeeen enerci lazıııım sanaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha şarkıcı didodan bahsediyorsun zannettim, ne dediğini anlamaya çalışıyorum :D

      Yok ben recimdeyim, kuru kayısı ya da kuru üzüm yiyebiliyorum en fazla.

      Sil
  6. Çok samimi ve mizahi bir anlatım olmuş 😀

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriye, yorumdan yazıya geçmeye çalışırken sil kısmına nasıl tıklamışım bilmiyorum canım. Uğraşsam silinmez anında gitti.

      Teşekkür ederim , bu fotoğrafta dediğim şarkıyı dinliyordum, pek keyifliydim. Sanat iyi geliyor insana :D

      Sil
  8. Kolaylıklar diliyorum canım. Sosyal hayat ev işlerini aksatıyor gerçekten ama her zaman önceliğim sosyalleşme :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev işlerine bakacak olursak sadece onu yapmak için yaşamamız gerekecek Şule :)

      Sil