Son Hazırlıklar

Nisan 28, 2019


Şu an tamamıyla beyin durumu gerçekleşmiş vaziyette oturuyorum.

Son bir saatim var evde. Sonra gidip saçlarımı boyatmam gerekiyor. Gerçi işim uzarsa saçları hemen iptal edebilirim, şapkayla dolaşmayı düşünüyorum zaten.


Dün saatlerce oyun alanı hazırladık.


Umarım bugün bıraktığımız gibi buluruz.


Bugünkü doğumgünü partisi dünyada ilk :D Başka kimse parti yapmamış bu konu üzerine henüz. Yeni çıkmış bir telefon oyunu. Brawl Stars parti teması.

Çocuklar iki takım halinde yarışıp, dört oyun oynarken bir yandan da hiçbir çocuk üzülmesin diye ince ince plânlamaya çalıştık.

İnşallah çok eğlenirler.

Gidip birşeyler yiyeyim şimdi, belki kendime gelirim.

Üzerimden tır geçmiş gibiyim.

Bize güzel dileklerinizi yollayın olur mu.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ayyy ne güzel uğraşlar ya bol sanslar

    YanıtlaSil
  2. Her zamanki gib harikasınız :) Parti detaylarını merakla bekliyorum :)

    Bu arad nice senelere

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, fotoğraflar gelsin detayları anlatacağım :)

      Sil
  3. Çok güzel bir gün olur umarım 😀

    YanıtlaSil
  4. Umarım bir an önce hayata pozitif bir bakış açısıyla bakarsanız Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, benden pozitif bakan üç beş kişi vardır diye düşünüyorum ama aslında, nereden öyle bir izlenim verdim bilemedim şimdi. Arada bunalmak ile negatif olmak arasında fark var bence.

      Sil
  5. Güzel dileklerim seninleeeeeeee:):)

    YanıtlaSil
  6. çok merak ettim ...partiden paylaşımlar yaparsanız harika olur...nasıl oyun anlamadım...ne güzel organizasyonlar yapıyorsunuz...bravo...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğraflar elime geçer geçmez yapacağım B :) Brawl Stars diye bir telefon oyunu varmış, dopumgünü çocuğu ve arkadaşları onu oynuyorlarmış birlikte. O oyundan yola çıkarak bir turnuva düzenledik :)

      Sil
  7. Oyunu duymadım ama eminim eğlenceli bir şeyler ayarlamışsınızdır. Kolay gelsin canım.

    YanıtlaSil
  8. Nerden buluyorsunuz yahu bu fikirleri. 😂😂😂

    YanıtlaSil