İstanbul Film Festivali 1 / Alice T

Nisan 05, 2019



Küçük bir çocukken evlat edinilen Alice’in sorunlarla örülü hayatına bir de hamile kalmanın ağır gerçekliği eklenir. Kendi bildiğini okuyan Alice için bu olağandışı durum yalnızca yeni bir huysuzluk malzemesiyken başta annesi olmak üzere tüm çevresiyle ilişkisi etkilenecektir. 



Festivali bu filmle açtık. Doğrusu sabun köpüğü gibi bir şeydi , nefret etmedik ama ha izlemişiz ha izlememişiz fark etmezdi. 

Değişik ülkelerin filmlerine bilet almayı seviyorum, oralara gitmişim gibi hissettiriyor. Bu filmde öyle bir his de yaşamadım. 

Ayak üstü yüz yalan uyduran 16 yaşındaki bir kızın hayatını izledik. O yaş grubunun içinde olduğum için gördüklerim bana yeni bir şey göstermedi. 

Neyse, arkadaşlarımla keyifli bir gün geçirdim. Filmi boşverin en iyisi :D


Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Nasip 😂😂 keyifli arkadaşlarla vakit geçmiş kısmı olmuş şükür

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet o kısım güzel oldu. Bir de filmden nefret edip içim kararmadı ki film festivalinde bu çok olabilir bir şey :D

      Sil
  2. Sırf bu tür etkinlikleri kaçırdığım için İstnabul'da yaşamak istiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul bu açıdan en güzel şehirlerden :) (Bana göre her açıdan öyle gerçi :D )

      Sil
  3. Alice T
    Konusu ciddi bir soruna değinmiş. Sonunu merak ettim. Bir gün karşıma çıkarsa izlerim. :)
    Diğer filmlerin yazılarını da takipte olacağım.
    Sonrakiler güzel çıkar inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konusunu okuduğumda ben de öyle düşünmüştüm ama film bu konuda beklediğimi veremedi pek Zülâl. İzlersen sen de söyle fikrini, ben mi anlamlandıramadım merak ediyorum doğrusu. Ya da ne bileyim zaten 16 yaşla içli dışlıyım onun için sıradan gelmiştir belki.

      Bu akşamki filmden ümitliyim. Bu sefer anne oğul aldım. Bütün aileyi de sürüklüyorum. Umarım güzel çıkar :D

      Sil
  4. Yeni bir bloğum açıldı abone olursanız çok sevinirim ve açılışa özel bir çekiliş düzenledim beklerim Sevgiler :)
    www.gulsahworld.com

    YanıtlaSil
  5. İstanbul da bu tür etkinliklere katılmak istedim ama malesefki pek mümkün olmuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mümkün değil hepsine yetişmek, ben film festivalini gelenekselleştirdim, ona katılmaya çalışıyorum elimden geldiği kadar :)

      Sil
  6. Bu filmi incelemiştim ama sadece incelemede kalmam iyi olmuş demek :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ben mi çok şey bekledim ama filmin açıklamasından çıkarttığım duygusal birşeyler yoktu ortamda Kâğıt Salıncak :)

      Sil
  7. ne filmiş 😊😁soğuk nevale desene 😁 sevgiler canım benim 😊❤🌸

    YanıtlaSil
  8. oooooo sen her sene iyi izliyon festivaliiiii, izlediklerin de güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 11 filme bilet almışım Deep, mesaiye gider gibi sinemaya gidiyorum :D Paso aile ilişkilerine dalmışım yalnız , anne kız, anne oğul, ölen anne kız , ölen baba oğul. Yarın da evlat edinilen çocuk var. Sanırım sonraki de çocuklarını bekleyen babaydı. Hahaha.

      Sil