İki Gün Önce Bayram Fotoğrafları Koymak İçin Açmışım Bu Sayfayı Öyle Boş Boş Kalmış

Nisan 25, 2019

Günlerdir doğumgünü ile yatıp doğumgünü ile kalkmaktayız. Araya bayram, hasta ziyareti, başka doğumgünü partisi falan da girince iyice dağıldım.

Üç gündür ütü masası salonun ortasında ha yapacağım diye duruyor.

Çok uykum var ama uykusuzluktan değil aylık sendrom. Kadın olmak da zor azizim.

Sanırım Ramazan'a kadar pek boş günüm yok. Hatta öyle karışmış haldeyim ki şu an bir şey daha vardı, neydi o diye düşünmekteyim.

26'sı arkadaş doğumgünü,  28'i parti doğumgünü, 1 mayıs piknik günü, 2 si okulda son buluşma günü -fakültemin binasını yıkacaklarmış :( -, bunları hatırlıyorum , o arada bilmediğim bir gün Metahan'ın dans gösterisi var, gerisi bulanık, güya bir gün adaya gidecektim , bebek ziyaretine Yalova'ya gidecektim.

Derin nefes al Handan ....

Neyse ben bayram çocukları fotoğrafları koyup gideyim, durup düşünecek vaktim bile yok sanırım.


Yemek yedikten sonra cüzdanını almadığını fark eden Can Metehan'a sen öde dedi, bayramda onu baba koltuğuna oturtmuş olduk böylece :) Hehehe napalım hep makam koltuklarına oturulmaz ya :D


Hadi size eski günlerdeki gibi oyuncak alayım dedikten sonra gözleri parlayan iki kocabebe, eve döner dönmez legolarına gömüldüler :) Metehan çocuk olmanın baba olmaktan daha güzel olduğuna karar verdi :)


Canım anneme de indirime girmiş yapbozlar arasında kararsız kalınca ikisini birden aldık.


Ve içimize bol bayram havası çekip geldik. 


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. annen o sol kolundaki yapbozu yaparken yardıma ihtiyaç duyarsa gidem ben yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe onu yaptıktan sonra bozacak ben de yapıcam. Sıraya gir, sonra da sana yolliim :D

      Sil
    2. neden bozuyor yaaa delimisiniz kızım siz :D

      Sil
    3. E ben de yapmak istiyorum aynısını, bi daha mı para verelim aynı yapboza :D

      Sil
  2. Yapıp bi daaa bozmak mı? Ben olsam kıyamet koparırdım vala. ;)) Kolaylıklar dilerim sana...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar çok yapılmış var ki, yer tutmasın diye bozuyoruz artık Ecehan :) Hem aynı yapbozu ikimiz de yapmış oluyoruz böylece :)

      Teşekkür ederim .

      Sil
  3. bence de çocuk olmak baba olmaktan daha iyidir çocuk haklı :D yapbozdan sıkılıyorum ama legolarla ben de zevkle oynarım hala :P başka ne desem bilemedim şu an. yarışmacı arkadaşlara başarılar dilerim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklı gerçekten de Tuba :) Gel bir gün oynayalım legolarla :D

      Sil
  4. Çocuk olmak baba olmaktan çok daha güzel :)

    YanıtlaSil
  5. Annen maşallah gençkız gibi, kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  6. Hahaha en son buraya uğradığımda yine böyle yoğun ve yapılmamış işler vardı. Tam da bendeki yarım işler gibi . Bunun üzerine kibritli yazıyı yazmıştım. Çak gitsin nir kibrit
    😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazan'a kadar boş zamanım yok Tigris, kibrit gelecek pek yakında :D

      Sil
  7. Ben bir süredir yoktum, ama sendeki yoğunluk hiç azalmıyor. Enerjine hayranım, Allah nazardan saklasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yapıp bir yatıyorum Mehmet, sen yine koştuğum zamana denk gelmişsin :)

      Sil