Ben Ayağımı Sürüyerek Görevimi Yerine Getirdim Şimdi de Sıra Sizde :)

Nisan 03, 2019

Sevgili Tülin, yine kolları sıvamış , 23 Nisan'da çocukları mutlu edebilmek için işlere başlamış.


Ben hemen gidip minik bir iki şey alıp bugün de kargoya verdim. İlk gönderip ayaklarımı sürürsem bereketli olduğunu test edip onaylamıştık , görevimi yerine getirdim.

Tülin'in bloğundaki açıklamalar şurada, yaptığı harika işleri sanırım hepimiz artık biliyoruz.

Haydi el emeği göz nuru yeteneği olanlar onlardan göndersin, benim gibi beceriksizler gidip bir kaç keyifli oyuncak alıp yollasın, gönderemeyenler bloğunda duyursun. Yine kocaman hediye paketlerimiz olsun.

Altın kalpli arkadaşım sayesinde bir çocuğun gülümsemesine katkıda bulunalım yine.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ahh ben de görevime hız versem iyi olacak

    YanıtlaSil
  2. heey saool, taam duyurcam, bi de ne yapılabilir bakarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen duyurursan bir çok yere ulaşır Deep :)

      Sil
  3. Çok çok biriksin inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. tebrikler
    güzel ve hayırlı bir işe gönül vermişler

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Senin yaptığın güzel bebekler geldi şimdi aklıma bak :)

      Sil
  6. ben de duyurucam görevimi de yapıcam haftasonu...

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Ne kadar çok kişi duysa o kadar iyi Beyda :)

      Sil