Şarkı Falı

Nisan 30, 2019






Beğendiğin fotoğrafa tıkla, şarkını al :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. dağları deldiiiiim geliyoooom :) ay senin çok tatlı oluyol bu falla çok seviyo ben neşeli heyecanluuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana bile heyecanlı oluyor Deep, unutuyorum ne koyduğumu :D

      Sil
  2. aldım.... saydımmmm.............

    YanıtlaSil
  3. Hey beee! Tam ruh halime göre bir şarkı seçmişim :p
    "Kimeee neeeeee" la la lala lalalala

    YanıtlaSil
  4. Ozlem Tekin Daglari Deldim çıktı. Bir ara ne popülerdi bu şarkı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severim, kendimi iyi hissettiren şarkılardan Şule :)

      Sil
  5. Athena - Kime Ne, Athena'yı çok severim 😁 Fotoğraflar her zamanki gibi şahane 😘💙

    YanıtlaSil
  6. Resimlerin hepsi güzel kararsiz kaldim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsine tıklayıp sevdiğin şarkıyı seç o zaman :D

      Sil
  7. Üçüncüsü çok güzel . 👍👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fotoğrafa tıklayıp şarkıyı dinledin mi?

      Sil