Gülümse

Nisan 26, 2019


Hahaha, buna her baktığımda gülüyorum :D


Lütfen dahi anlamındaki de ler ayrı yazılacak. Bu dahi yukarıdaki karikatürdeki dahi değil tabi :)


Üniversiteyi de böyle kazanamamış, hahaha :D

Şimdi ben gidip uzuun yapılacak işler listeme dönüyorum, iyi geldi bu mola :)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baharcım blogger arayüzünde telefonla iş yapmak pek riskli , bir baktım yorumunu silmişim. Hayır emin misin diye sorar her yerde bir orada sormuyor niyeyse

      Biz bu aksaklıklara da inat hep gülümseyelim canım :)

      Sil
  2. Gülümsettin sağolasın ve kolay gelsin sana hamarat bacım<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümseyelim nefes alalım Ecehan, üstümüze üstümüze geldikçe her şey kahkaha atmak işe yaroyor bir tek :)

      Sil
  3. ilkine sesli güldüm..tipler süper..ortadakine daha önce görmüş ve gülmüştüm ama yine çok güldüm..sonuncusu da öyle...kolay gelsin..çok güzel bir haftasonu olsun inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkine ne zaman rastlasam kahkaha atıyorum B :) Diğerleri daha yeni keşfim.

      İnşallah öyle olur, şu doğumgünü partisi çocukları çok mutlu etsin, biz de bir oh çekelim :) Benden de sevgiler .

      Sil
  4. Yarın oğlum askere gidiyor, ben bakıp gülüyorum. Çocuk görmese bari, bozulacak bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle gitsin güle güle gelsin diye :)

      Sil
  5. Çok iyi karikatürler seçmişsin, gülmemek ne mümkün:))

    YanıtlaSil
  6. Ayyy sabah sabah çok iyi geldi çok güldüm

    YanıtlaSil
  7. çok iyi karikatürlerdi. gülümsettin vallahi. hele en sondaki....:))

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel, keyifle okudum hepsini. Gülmek ne güzel, güldürenlerden Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
  9. Üçü de birbirinden komikti. Özellikle ilk karikatür ve benzerleri favorim :-)

    YanıtlaSil
  10. Birinciye çok güldüm 😂😂😂

    YanıtlaSil