Nostaljik Pazartesi

Mart 18, 2019

Haftasonu çok çalıştım (asla dün akşam sinemaya gitmedim :) bugün arkadaşlarımla buluşma günüm. Gördüğüm kadarıyla ay sonuna kadar bahar havası olacak tek gün bu gözüküyor, sonrası yağmur, soğuk falan. Siz de kapalı yerlerde durmayın anacım, atın kendinizi dışarıya.

Bu haftanın nostaljisinde biraz gülümseyelim dedim.

Musmutlu bir hafta olsun.

21 Nisan 2016 Perşembe

Gülümse :)

 En sevdiğim bu... Evet bir gün öleceğiz ama diğer günler yaşıyoruz :)
 Tam ben :) Yapacak bir şey yoksa panik olmaya gerek yok :)
 Hahahah, ne gerilimi korku korku :)
 Aslında düşününce bence de o adaya düşsem yeter :)
 Puhahahah, eh o da doğru :)

Hepinize günaydın, gülümseyen bir güne açılsın sabahınız :)

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. harika bir gün ve gülmek iyi geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın iyi haftalar Handan Abla.
      Tabi ya ben cam silşcem ya kesin hafta yağmurlu olur 😬

      Sil
    2. Gülmek gerçekten de çok iyi geliyor Mehtap :)

      Sil
    3. Günaydın Gülşah, bulutlu vermiş,yağmur yok gibi gözüküyor ama meteoroloji de ne kadar tutturuyor tahminleri bilmem. Ben yine de dün ellemedim camları :D

      Sil
    4. Bugün sildim bitirdim bende bittim. 😬

      Sil
    5. Ellerine sağlık, mis gibi olmuştur. Camın önünde oturup bir çay keyfi yap :)

      Sil
  2. Günaydın Handan. Gülmek iyidir:)

    YanıtlaSil
  3. Gece uyuyamadım.
    Gülmek güzel oluyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gece deliksiz bir uykun olsun Hayalperest :) Gülmek her derde deva :)

      Sil
  4. günaydın güzel kadın ❤😀😊 karikatürler çok iyiydi 😂😀 gunin aydın olsun canım benim gülmek güzeldir 😁😀 sevgiler canım benim 😊🌸❤

    YanıtlaSil
  5. ayy yol tarifi efsaneymiş çok iyi geldi sabah sabah

    YanıtlaSil
  6. Hiç aklımda yoktu (!) :))) madem tek güneşli gün bugün, ben de kendimi dışarı atayım:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bak söylemesem kaçıracaktın Çenebaz :)

      Sil
  7. Tünaydınnnnnnnnnnnn :)) geç kaldım biraz

    YanıtlaSil
  8. Allah seni yaaa hepsi çok komikti valla en iyileri bulmuşsun seeen :) çok oturdun evde gez sen gez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok oturdum Deep, şimdi bu deniz havası enerjisiyle bir gün daha iş yapayım :D

      Sil
  9. o kadar çok o kadar çok güldüm ki..Allah da sizi güldürsün ...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  10. Karikatürler güzelmiş. Özellikle sondakine çok güldüm :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkıldıkça bakmalık karikatürler Şule :)

      Sil
  11. Gerilimmmmm puhahhahahaaa :)))
    Tam ben :))

    YanıtlaSil