Ip Gibi Sıraya Dizdim Bizimkileri :)

Mart 12, 2019



Kızıl Ordu Korosu 'nun geldiğini geçen gün Cezeri Sergisi'ne giderken gördük. Ülker Arena'da bedava bir konser,  aa gitsek moduna girdim hemen .  Dün akşam konsere iki saat kala hatıladım. Hadi gidelim mi dedim bizimkilere. Bilgiç homur homur homur oldu. Metos okuldan döndüğünde ama ben yorgunum moduna girdi.

Aaa dedim, tamam artık bizimle eskisi gibi takılmanızı beklemiyorum ama ayağımıza gelmişler, böylesi ünlü bir koro, her zaman izleme şansınız yok, üstelik şarkılarını da seversiniz.  Homurtularınızı da alın yanınıza gidiyoruz. Ne bu be, anneyim ben ve hep beraber birşeyler yapmak istiyorum.  Diyerekten her türlü kozumu oynadım.

Sonuç 😁


Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. aaa keşke buraya da gelseler harika bir konser olmuştur bence sizinkiler de sözünüzü dinledikleri için mutlu olmşlardır bence...foto harika..Allah neşenizi keyfinizi daim etsin canım...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'dan sonra Ankara'da vereceklermiş konser B. Evet konserde herkesin keyfi yerindeydi. Teşekkür ederim , amin :) Benden de sevgiler.

      Sil
  2. valla gayet mutu gözüküyorlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet mutlulardı orada Sev. Ama yakalarına yapışmasam gelmeyecekti ikisi de .

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Artık büyüyüp kendi yollarına gidiyorlar hafiften Özlem, ama mümkün olduğunca beraber geöirdiğimiz zamanları çoğaltmaya çalışıyorum.

      Sil
  4. Aa ne güzel yillar önce bir kez izlemistim, harikalar gercekten 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem koro hem dansçılar, çok güzeldi Derya.

      Sil
  5. Çok iyi yapmışsın, benim oğlan da "zorunlumu" diye soruyor gidelim dediğimde:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ben bu sefer istediğiniz kadar homurdanın gidiyoruz dedim Kadriye. Arada despotluk şart :D

      Sil
  6. iyi yapmışın vallaa :)

    YanıtlaSil
  7. Kimsecikler zorla gitmiş gibi görünmüyor, ;)) yaşasın anneler...

    YanıtlaSil
  8. Eminim sonunda ne iyi yaptık da gittikle bitmiştir:)

    YanıtlaSil
  9. Arada "Anayım ben ana" kozunu oynamak gerekiyor :-)

    YanıtlaSil