Sonunda Sakuralara da Kavuştum

Mart 26, 2019

Dün sabah, evdeki bütün dağınıklığı olduğu yerde bırakıp,  çiçekleri bitmeden sakuralara yetişmeye koştuk.

Bugün daha ayağa kalkamadım, üzerimden tır geçmiş gibi, hasta mıyım yorgun muyum anlamadım . Her ikisi de olabilirim :) Bu kadar koştururken enerjim tükendi tabi.

Neyse biz baharın güzelliğine bakalım.

Nezahat Gökyiğit Botanik Bahçesi'nde Ertuğrul Adası, batan Ertuğrul Firkateyni'nde ölenlerin anısına Japon Sakura Derneği tarafından hediye edilmiş sakuralarla dolu. Şimdiye kadar denk düşürememiştik. Bu hafta giden arkadaşlarımı görünce yetişmeliyim ben de dedim :)

Fazla uzun sürmüyor, bence fırsatı olanlar gidip görsün. Sanırım Baltalimanı'nda da bir Japon bahçesi varmış. Oraya da bakabilirsiniz.

















Not : Fotoğraflara şarkı ekleyeyim dedim ama bugün içimdeki müzik sessizmiş, siz en iyisi sadece görüntüye odaklanın :)

Not2 :) Tabii ki orada çekilmiş başka bir sürü fotoğraf daha var , daha sonra yayımlayacağım :)

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Pembe çiçekli açan ağaçlar sanki japon eriği gibi geldi.

    YanıtlaSil
  2. Harikaaa! Baltalimanı'na gittiğimde ben de paylaşacağım :)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel görünüyorlar. Başlığı okuyunca bir an Japonya'ya gittin sandım :-) İnşallah bir gün yerinde görürsün sakuraları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, inşallah bir gün o da olur Şule :)

      Sil
  4. ay nefismiiş gideyim iki yere deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen git, dökülmeye başlamışlar bile.

      Sil
  5. bahar da sen de çok güzelsiniz...

    YanıtlaSil
  6. Ayyy harika fotoğraflar..Pembenin en güzel tonları iç-içe. Sizde çok güzel cikmissiniz💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masal alemi gibi İnci :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Sanki kokusunu hissettim..
    İnan sabun köpüğü eşliğinde, temiz ve saflık herşey bir arada kokular.
    Sefalar olsun.

    YanıtlaSil
  8. Doğa anne yine en güzel tonunu kullanmış pembesinin .

    YanıtlaSil
  9. Ankara da Japon Parkı var ama Sakura var mı bilmiyorum. Gider bakarım da, burada geç açar zaten.

    YanıtlaSil
  10. Resimlerle donatmışsınız, bloğa da gelmiş sakura mevsimi...Çok güzel..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başlıktaki fotoğraflar geçen senelerdeki açmamış sakuralardı, şimdi nihayet tam açmış hallerini yakaladım Duo :)

      Sil
  11. Tam dökülme mevsiminde de güzel olur bu ağaçlar. Rüzgar estikçe çiçek yağmuruna tutulursun ne güzel. Şimdi ben öyle hayal ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaprak yağmuru oluyor, evet Şebo, çok güzel :)

      Sil
  12. Sakuraların postunu daha bugün gördüm. Gözüm gönlüm açıldı. Teşekkürler :) Benim oğlan bu ara çok sık hastalanıyor. Tam gözümüzü açıyoruz bir şeyler yapalım diyoruz sonra yine eve mahkum kalıyoruz. Bu yıl da kaçırdım.
    Gelecek sene için telefonumun takvimine SAKURA alarmı mı kursam acaba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğluşa geçti geçti diyeyim öncelikle.

      Seneye sakura alarmı iyi fikir :D

      Sil