Bahar Okuma Şenliği

Mart 06, 2019


Eveet, sevgili Nilgün yeni kategorileri yayımladı. Ben de hemen kütüphanemin karşısına geçtim. Havalar güzelleşmeye başladıkça benim okuma hızım düşüyor ama olsun. Kitapları seçmesi çok eğlenceli :)


1.Kategori (10 puan): İsminde BAHAR mevsimini çağrıştıran bir kelime geçen veya olayların Bahar mevsiminde geçtiği bir kitap.


2.Kategori (10 puan): Kapağında yada adında Kadın olan yada Kadınlarla ilgili bir kitap.


3.Kategori (10 puan): Sabahattin Ali veya Kemal Tahir'den bir kitap.

Esir Şehrin İnsanları / Kemal Tahir / İthaki / 437 sf

4.Kategori (10 puan): Adı yada konusu Çocuklarla ilgili olan bir kitap.

Nereye Gidiyoruz Baba / Jean Louis Fournier / YKY /102 sf

5.Kategori (10 puan): Bilim Kurgu türünde bir kitap.

Erebos / U. Poznanski / Pegasus / 479 sf

6.Kategori (10 puan): Türk / Dünya Klasiklerinden bir kitap.


7.Kategori (10 puan): En az 500 sayfa olan bir kitap.

Tekerlekler / Arthur Hailey / Milliyet Yayınları / 528 sf

8.Kategori (10 puan): Ulu Önder Mustafa Kemal ATATÜRK ile ilgili bir kitap.

Anafartalar Kumandanı Mustafa Kemal / Ruşen Eşref Ünaydın / Varlık / 80 sf

9.Kategori (10 puan): Virginia Wolf yada Selma Lagerlöf'den bir kitap.

Nils Holgersson'un Serüvenleri / Selma Lagerlöf / Cem Yayınevi / 456 sf

10.Kategori (10 puan): Fantastik türünde bir kitap.

Gölgelerin Efendisi Son Orman Muhafızı / John Flanagan / Beyaz Balina / 504 sf

11.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 20 puan): Meslek adınızın birinci ve son harfleri ile başlayan iki kitap.

12.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kapağındaki baskın rengi Pembe / Sarı / Yeşil / Mavi olan dört kitap.

Pembe:
Sarı : Körlük / José Saramago / Kırmızı Kedi / 331 sf
Yeşil :
Mavi : Bana İkimizi Anlat / Ahmet Batman / Destek / 181 sf


13.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Baş harfleri Alfabeye göre sıralanan 4 kitap.

Korkunç Gerçek / Ali Sparkles / Karumbe / 301 sf
Leyla'nın Evi / Zülfü Livaneli / Doğan Kitap / 280 sf
Merdivenler Kenti / Robert Jackson Bennett / İthaki / 469 sf
Normal Olmak Varken Neden Mutlu Olasın / Jeanette Winterson / Sel / 215 sf


14.Kategori (her kitap 10 puan, ekstra 40 puan): Kendinizin belirleyeceği bir temaya uygun dört kitap.

Son kategoriye de sanırım Metehan'ın hadi oku anne diye başımın etini yediği kitapları koyacağım :) 

İlk bakışta bu kitapları buldum. Hâlâ kitap fuarı sonrası zenginliğimi yaşadığımdan kolay oldu listeyi hazırlamak. Eksikleri de annemden tamamlarım diye umuyorum . 

Bakalım kaç kitapla bitireceğim bu mevsimi.

Herkese iyi okumalar :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. harika tam bir şenlik bu...keyifli okumalar olsun inşallah..sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  2. sanki bu sefer bende katılıcam gibi bir his var içimde .. en azından deneme yapacağım bakalım başaracakmıyım

    YanıtlaSil
  3. kaaaç tene okuyabilcem acep gene hüsran olacağım bir etkinlik daha oooy oy oy

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş ver, ben de yaz şenliklerinde azıcık okuyorum.

      Sil
  4. körlük galiba listenin yıldızı. ay tekerlekler biliyoom yaa, sahaftan aldım bi o bi de hastane diye bir roman, heyecanlııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekerlekler'i çok seneler önce okumuştum. Tekrar okuyacağım şimdi Deep.

      Evet Körlük'ü merak ediyorum. Görmek de var peşinden.

      Sil
  5. Keyifli okumalar diliyorum, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim , benden de sevgiler :)

      Sil
  6. Keyifli okumalar çok güzel bir şenlik ellerinize sağlık güzel bir yazı

    YanıtlaSil
  7. Körlük ve Leyla'nın evi çok güzel kitaplar. Seveceğine eminim. Esir Şehrin İnsanları'nı ben de okumak istiyorum ama elimde yok. Önce almam lazım.

    Bol ve keyifli okumalar canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onları merak ediyorum Şule.Teşekkür ederim.

      Sil
  8. Kategoriler açıklanınca ben de heyecanla seçtim kitapları ama bir türlü bilgisayar başıma geçip paylaşamadım. Erebos yorumunu merakla bekliyorum, ben sevmiştim.Bol okumalı keyifli bir şenlik olsun. 😘🤗

    YanıtlaSil