Kitap Salı

Mart 05, 2019



On gün boyunca elimde süründü bu kitap. Yazık, o on günde ben bir iki kitap fazla okuyabilirdim.

Kitap baskısı, hem görüntüsü hem de hafif olmasıyla güzeldi. Yazarın dili akıcıydı. Zaten aksi halde bitirmeye uğraşmazdım.

Ama hikâye beni daralttı. Bitse de girsem modundaydım. Neyse, bitti de kurtuldum.  Ama dediğim gibi bu benim iç karartıcı ortamlara dayanamama kapasitemle alâkalı, yoksa akıcı ve güzel anlatmıştı Emilyciğim. Zaten evde otur otur, kızcağız daha mutlu ne yazacak. İçi daralmıştır tabi, onu yansıtacak.

Bu hafta salımızdaki sadece bu kitapcağız. Haftaya bakalım neler okuyacağım.

Nilgüün, okuma şenliği maddelerini bekliyorum . En sevdiğim kısım, kitap seçme işini yapalım artık :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Emily kişisinin hayatını daha bi merak ettim şimdi ben :) Bu kitap listemde. Bi arkadaşım öve öve bitirememişti. Ömür yeterse ben de bi okucam bi ara, inşaallah sıkılmam artıkın ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bakalım sen nasıl bulacaksın Bilge :)

      Sil
  2. ben sana bu kitapta hep manyaklar var dedim, aşk dedikleri şey direk sadistlik ya ruh hastası tipler kahraman olunca kitap cidden zor okunuyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kâbus kâbus , dili akıcı olmasa bitirmezdim hayatta . Bir müddet klasik yüzü görmek istemiyorum şu an :)

      Sil
  3. şükür bitmiş..yenisi harika olsun inşallah...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  4. Uğultulu Tepeleri okudum sanıyorum. Yani okumuşumdur. Bir pasaj okusam hatırlardım aslında. (Bu arada pasaj kelimesini uzun zamandır kullanmadığımdan anlamına baktım neyse ki doğru hatırlamışım:) Sanırım beni de sarmamış ki unutmuşum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumuş olmakla olmamak arasında derin sıkıntıyla geçen günler dışında bir fark yok zaten Zülâl, insana kazandırdığı bir şey bulunmamakta :)

      Pasajın o anlamı nereden geliyor onu merak ettim bak şimdi :)

      Sil
    2. Mimoza değil mi o? Çok severim. Pazar günü teyzemdeydim. Orta sehpasında bir dal mimoza vardı. Mevsimi gelmiş demek ki dedim içimden.
      Pasaj Fransızca bir kelime muhtemelen, oralara bir uzanmak lazım :)

      Sil
    3. Evet mimoza, hava soğuk bile olsa insanın içini ısıtıyor :)

      Passage geçiş demek diye biliyorum , iki yer arasındaki geçit. Ama diğerine bakmak lâzım :)

      Sil
  5. kitap seçip seçiip okuyamayan ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen etken bir kadınsın edilgen faaliyetlere ayıracak vaktin yok canım :)

      Sil
  6. okumadığım bir kitap, kitaplıkta bekliyor.

    YanıtlaSil
  7. Ben filmini izlemiştim. Kitabı araştırırken karşıma çıkmış ve izlemiştim. Ama filmi bile zor bitirmiştim. Gerçekten çok karamsardı, ruhum daraldı. Dolayısı ile kitabı okumamaya karar verdim. Ama ben de karamsar şeylerden hoşlanmam. Belki kitabı severek okuyanlar vardır, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de karamsar, yani bu derecede ruh sıkıcı şeylerden hoşlanmıyorum Sardunya. Ama anlatımı güzeldi, seven de olur tabii ki.

      Sil
  8. Gencken okuyup sevmistim insan her zaman farkli düsünebiliyor okudugu kitaplar hakkinda 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle olabiliyor Derya, ben de gençken okusam belki sevebilirdim bile. Şu an çok depresif geldi :)

      Sil