Eski Üstadlardan Kim Kaldı?

Mart 02, 2019


Soldakiler üstad sağdakiler muavinleri.

Yeşil kalemler, leş gibi fiş torbaları, hızlı konuşup oldu bittiye getirmeye çalışan şube çalışanları, saatler süren bozuk para sayımları, sonuna kadar açılmış radarlar, nokta imlâ hatası olmaması gereken raporlar...

Benim yanımda oturan Meltem'le bir gün aramızda şu konuşma geçmişti :

-Üstad ben sana çok gıcık olmuştum bir toplantıda.
-Niye ki?
-O sabah benim üstadım kıyafetimi eleştirmişti. Üstelik eteğim dizimin altındaydı. Sonra toplantıya geldik. Sen oturuyordun. Eteğin bit kadar. Ona kimse kızmıyor mu demiştim.
-Hahaha. Kızım, sen kapıdan içeri girdiğinde hepimiz dönüp sana bakıyoruz, dikkat çekicisin. Ben herkesin dünya ahiret bacısıyım, eteğimi evde unutup gelsem farkına varmazlar :D

Uzuuun bir aradan sonra buluştuk,  ne güzel oldu . Müfettişlik günlerimin en güzel kazanımları :)

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Ne komik hikâyelerimiz var o yıllardan Deep :)

      Sil
  2. ay çok güzel :)) sevgiler güzel kadın ...

    YanıtlaSil
  3. Eski dostlarla buluşup, eski günleri konuşmak, sohbet etmek ne güzel.

    YanıtlaSil
  4. Hazır cevapsın galiba handan:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç erkekle ayakta nasıl kaldım sanıyorsun Özlem :)

      Sil
  5. Eski üstat deyince aklıma bloggerlar geldi. Sanki sen hep bloggermışsın gibi hissediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, öncesinde başka hayatlarım da vardı Şule :)

      Sil