Nostaljik Pazartesi

Mart 04, 2019

Dün bütün günü abuk bir şekilde hem hiçbir şey yapmadan hem de keyif almadan geçirmeyi başardım ne yazık ki. Bir tek kalkıo pazara gitmeyi başardım zorla. O kadar . Haydi iş yapmadım bari güzel vakit geçirseydim. O da olmadı.

Bu sabah ne yiyeceğimi bilemeyerek uyanınca sen de yeme hemen sonra keyifli kahvaltı yaparsın dedim. Bilgiç'le okula yürüdüm. Hava güneşli  ama buzzzz gibiydi. O ne soğuktu öyle. Neyse, dönüşte ekmek ve simit aldım. Metos'a kahvaltı hazırladım. Kendim de yarım simitle mutlu oldum. Kalan yarısını da Can'la birlikte yerim artık.


Neyse şimdi sabah ayıkladığım ıspanağı yıkamaya giderken size de bir şarkı falı bırakıyorum :)

Hepinize günaydın.Mutlu ve enerjik bir haftaya açılsım sabahınız :)

16 Ekim 2017 Pazartesi

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Ay ne güldüm çıkan şarkıya The Good, the Bad and the Ugly :) tam benlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naaaaaaa naaa naaa naaa :) (Biraz detone oldum söylerken ama idare et :)

      Sil
  2. 500 miles'ı aldım ve kaçtım.İyi haftalar
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Afiyet olsun Handan, ne güzel bak, sabah yürüyüşünü de yapmışsın, oh ne güzel pişer şimdi o ıspanak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ispanak pişti, pazı haşlandı, o arada patlıcan da rejim yemeği gibi bol sirkeli pişirilerek aradan çıktı. Şimdi gidip pazıyı kavuracağım Ecehan :D

      Sil
  4. hayırlı haftalar banada vahşi batı müziği çıktı:)))

    YanıtlaSil
  5. tabiki sarman ve tabi ki iyi kötü çirkin :)

    YanıtlaSil
  6. Afiyet olsun. Simit yenmez mi ama ☺️

    YanıtlaSil