Maşallah Bana

Mart 04, 2019

Hafta sonuna kadar evde geçireceğim son gün olması sebebiyle mutfağa girdim. Malum Bilgehan beyimizin rejimi beni geriyor. Yok yanına sandviç hazırla, yok çiğ sebze yemediğinden sebze yemeği ile destekle, yok bol protein olsun, falan filan derken ha babam tencere yıkarken buluyorum kendimi.


Ispanak yemeği pişirdim. (Bitti bile :/ Bir kilo ıspanaktı yav o )
Birkaç patlıcan almıştım bol sirkeli sarımsaklı pişirdim, salata gibi oluyor. Benden başka kimse yemez gerçi.
Pazı kavurdum. (Al bir sürü uğraştıran bir şey daha.)
Makarna haşladım.
Kıyma almıştım yarısından köfte yapıp buzluğa koydum .
Diğer yarısını kavurdum. Ispanağın üzerine makarnanın üzerine kattı bizimkiler, bitmeden önlerinden aldım neyse :) Daha pırasa pişireceğim ben o kıymayla :D Yumurta kıracağım içine falan.

İşte böyle akşam oldu.

Can uçuşa gitmeden oturdu yedi .
Bilgiç okuldan geldi, oturdu yedi.
Metos okuldan geldi oturdu yedi.

An itibariyle bulaşıkları da halledip mutfaktan çıkmış bulunmaktayım.

Yarın akşama yemeğim kaldı mı şimdi, bak o konuda hiçbir fikrim yok .

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. vallahi maşallah sana ❤😊 ıspanak ve pırasa severim 😊 ellerine sağlık canım benim güzel kadın 😘 sevgiler ❤😊...ah bu mutfak ve bulaşıklar bitmez 😁😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmiyor gerçekten de Özlem. Benden de sevgiler canım :)

      Sil
  2. Bende ıspanak pişirdim bu akşam:)
    Bir kısmıyla da kek yapmıştım. Şimdi ondan yiyorum çayla. Benim mutfak daha duruyor. Önceliği çaya verdim yoksa geç oluyor içemiyorum. Çok severim ya çayı 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En iyisini yapmışsın, ben de önce çayımı alırım hep. İşler beklesin biraz daha, kaçmıyor nasılsa :) Umarım seninkiler ıspanağın kıymetini benimkilerden çok biliyorlardır :)

      Sil
    2. Nerdee...
      Ben pişirdim ben yedim 😆

      Sil
    3. Neyse benimkiler en azından onu yiyeceksiniz deyince yiyorlar :D En zorluk çıkartan babaları. Adama her gün dışarıdan sipariş versem bugün de yemek yok mu demez. Neden kızıyorsam , her kadının rüyası olmalı aslında :D

      Sil
  3. Ispanakta bittimdi ben Allah kolaylık versin nuş olsun paşalara ne diem ☺ yiyen giteden birer sarılıp öpeydi bari ıspanaaak ulen o 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa, buldun sarılıp öpeni, dışarıdan sipariş vermeyi düşünüyorlardı ki ölümcül bakışlarımla durdurdum :D

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı daha...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yemekler güzel oldu ama ben olsam yazıya çok güzel bir yazı daha demezdim, güzel yazılarıma ayıp olur.

      Sil
  5. Ispanak başta olmak üzere yapraklı yeşilleri yıkarken verdiğimiz çabayı göre göre yemeyenler bizden değildur, o kaaa!.. Ellerine sağlık. Evde rejim yapan varsa mutfak işi ikiye katlanıyor bu gerçek. Çoook zor çoook.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar valla Ecehan :) Ben yine diğerlerine de yediriyorum bizim yemeklerden ama kendim et dışında şeyler isteyince işim artıyor :)

      Sil
  6. havucı ince ince doğrayıp haşlayıp fırına koysana kıtır kıtır olana kadar...cips gibi oluyor köftenin yanına bilgiçe moral olsun

    YanıtlaSil
  7. Bu her gün ne pişirsem derdinden bizi kurtaracak bir şey yok mu ya çile bu :D


    http://www.yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yesemi başka dert, bulaşığı başka, buzdolabı fırın temizliği ise en sevmediğim :/

      Sil
  8. Üç erkeği doyurmak da çok zor oluyordur ya. Allah kolaylık versin Handan'cım.

    YanıtlaSil
  9. Sebze yemekleri cok is cikariyor mutfakta 😆

    YanıtlaSil