Koruya Bahar Gelmişse Bir Şarkı Falı Tutabiliriz Kendimize :)

Mart 11, 2019








İstediğiniz fotoğrafa tıklayıp şarkınızı alınız :)

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Elvis Presley - Blue Suede Shoes 1956 çıktı sağol handan...
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Enerji dolu şarkılar seçtim bu sefer Özlem :)

      Sil
  2. ❤Bütün Dileklerim Gerçekleşir Benim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo benim özçekimime tıklamışsın :)

      Sil
  3. The Twist - chubby checker. Bahar gelmiş yeni mi fotoğraflar :) biz daha kışı yaşıyoruz 🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet fotoğraflar bu sabah yaptığım yürüyüşten Yürüyen Balık :)

      Sil
  4. ben de son fotoya tıkladım:))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  5. bütün dileklerim gerçekleşir beniiiim eskilerdeen hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bir fotoğrafta yazı vardı, çoğunluk da ona tıklamış :)

      Sil
  6. Michel Teló - Ai Se Eu Te Pego

    Benim falıma da bu şarkı çıktı , önceden ne çok dinlerdim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, bana da daha yeni şarkıymış gibi geliyor Gizem, son on yıl hep yeni gözümde sanırım :)

      Sil
  7. be my baby :) :) çok da güzelmiş şarkı sevdim teşekkür ederim efendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dirty Dancing filminin güzel şarkılarından Hatice :)

      Sil
  8. Bahar dallari harika, bizde acmadi daha 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde de bugün kış gibi ama arada bir kaç gün bahar tattık. Bütün ağaçlar çiçekte
      Derya :)

      Sil
  9. Şey, para için bir,
    Gösteri için iki,
    Hazırlanmak için üç,
    Şimdi koş, kedi, koş.

    Eh falımın ne dediğine bakmasam olmazdı :)) Ben demedim Elvis amca dedi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha , falda bile iş bize düşmüş sanki Aytül. Olsun, yaparız biz her şeyi.:)

      Sil
  10. Hahahahahah Chubby Checker çıktı. Enerji ihtiyacım olduğu bir anda en doğru şarkıyı seçmişim :-)

    YanıtlaSil