Biri Enerjimi Çekmiş, İçi Boş Çuval Gibiyim Bugün

Mart 19, 2019


Dün bütün günü denize sıfır bir lokantada arkadaşlarımla sohbet ederek geçirdikten sonra bugün evde yapmadığım iş kalmaz zannetmiştim ama sanki enerjimi emmiş bir şey.


Sabah Bilgiç'in okulunda öğretmeniyle konuşmaya gittim  . Dönüşte yürüdüm .  Eve geldim.  Sonra kalkıp anneme gittim, alış veriş yapıp götürdüm. Nezle olmuş, damla pastil falan aldım. Oradan da döndüm, öyle kaldım.


Dün akşam da bir şey yapmamıştım . Ütülenecek çamaşırlar koltukta beni bekliyorlar. Hadi onu geçtim ne film ne kitap. Bir sıkıntı var içimde.


Dün gece çok komikti . Normalde Can yokken mışıl mışıl uyurum, oh yatak bana kaldı diye. Dün gece hem içtiğim suların etkisiyle hem de daraltıcı rüya sonunda uyandım. Rüya neydi bilmiyorum ama hani insan ölecekmiş de her şey kötüymüş de falan gibi bir duyguyla uyanır ya,  işte öyle bir duyguyla kalktım. Tuvalete gittim.

Tam yattım aklıma akşam sekiz gibi kapının çaldığı ama yukarı çıkan kimse olmadığı geldi. Ben normalde sakin ve umursamaz bir tipimdir. Hayatım boyunca gece yalnızken korkmuşluğum fazla yoktur. Ama dedim ya ruhum kararmış, içime kurt düştü kalkıp kapıyı sürgülemeye gittim. Sonra evin odalarını gezdim . Küçük tuvaletin kapısı kapalıydı. Açıp ona bile baktım. Açarken de düşünüyorum. Zaten içeride birisi olsa kapı açılmaz zira minicik  bir yer. Açtım diyelim,  biriyle de burun buruna geldim. Hayır, napıcam öyle olsa. Hoş gelmişsiiin, orada öyle durma gel çay demledim mi diyeceğim. Zaten dış kapıyı da kilitlemişim, adam kaçmak istese önce beni yıkıp sonra kapının sürgüsünü açıp, o arada yerdeki ben de kapının açılmasını engelleyeceğimden bir de ittirmesi lâzım. Hahahaha. Daha kilo da veremedim kardeş, zor o iş beee :)

İşte böyle.


Öğleyin tüm halsizliğimle kalkıp kendime bir salata yapayım dedim. Kabak, kıvırcık, kırmızı biber, keten tohumu, ton balığı, dereotu, evde kalan son zerzevatı doldurdum içine.

Davul gibi oldum mu bu sefer . Hangisi gaz yaptı diyeceğim ama hepsi şüpheli.

Velhasıl bu saat oldu. Koca günü öldürdüm. İş yapmamış olmam önemli değil de bari keyif yapsaydım .

Bu vize işi de gerdi beni. Gidip şu formlara baksaydım bari.

Puffff.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Bahar yorgunluğu olabilir Handan. Bende de göz yorgunluğu yapıyor polenler. Dikkat et kendine. 😍🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz havası çarptı sanırım Yıldız. Burnum tıkanıyor benim de polenlerden. Gerçi henüz fazla değiller :)

      Sil
  2. Aman arada salmak ıyidir boşver

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salmak kısmında sorun yok zaten Sev, sıkılmak kısmını anlamlandıramadım :)

      Sil
  3. Anneye geçmiş olsun. Çabuk ve hafif atlatır Inşaallah.
    Sende dikkat et kendine. Belki dün hava çarpmıştır. Ya da ben gibi kafanı bir şeye takmışsındır da ondandır bu ruh hali.
    O korku hali bende çok olur. Evde kocam olsa bile. Neden bilmiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hayalperest.

      Sanırım toplamam gereken evraklar ve belirsiz durumlar beni gerdi.

      Yok ben geceleri hiç korkmam aslında, bir Metehan bebekken Altıncı His'si seyredip sonra da bizim on metrelik kordidordan evin diğer tarafına gidip de mama yapıp dururken kendime söylenmiştim başka izleyecek film bulamadın mı diye :D

      Sil
  4. Sakiiiin sakin olalım bir nefes alalım , olur öyle arada insanın içinde sıkıntı birikince rüyalar canına okur içini ferah tut hal yoluna girer herşey , anneye geçmiş olsun bu ruh halinde kalma çok hasta etme kendini 🤗 sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin nefes alıyoruuum :)

      Geçmiş olsun dileklerin için teşekkürler :)

      Ruh halinde kalacak vaktim bile yok, acilen işlerime bakmam lâzım.

      Benden de sevgiler :)

      Sil
  5. O ilk yaptığından ben de istiyorum mümkünse:)
    Tüm odaları gezmek, kapıyı sürgülemek...Ünv.den sonra staja başlarken ev tuttu annemler bana. Allahım her gece hiç adetim olmadığı halde garip bir korku başlamıştı bende. Kapıların arkasına bile bakıyordum. En son dayanamayıp gidip Zeytin'i almıştım. Daha 2 aylıktı. İlk gece kafasını boynumadayyaıp uyumustu benimle. Uzun zaman sonra deliksiz ve huzur dolu bir uyku uyumuştum o minik nefesi sayesinde....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yaptığım nasıl güzeldiii Bahar. Darısı başına :)

      Ne iyi gelmiştir Zeytin sana , ben de yalnız olsam alırım sanırım öyle bir güzellik yanıma :)

      Sil
  6. Nazar mi değdi nedir? Kilo da vermedim diyosun ama ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne bileyim Tülin, kendimi okudum üfledim de ama pek işe yaramadı :)

      Sil
  7. ay bak bugün instada yazdığım şey buuuu. yedinci gün sendromuuuuu :) geçer geçer :) geçince bişeyin kalmaaz :)

    YanıtlaSil
  8. İlk aklıma gelen bahar yorgunluğu. Birkaç blogdan aynı şikayetleri duydum. Hepsi baharı suçluyordu :-)

    YanıtlaSil
  9. hahahaaa :)) Bahar vurmuş seni arkadaşım :))


    Geçen ben de evdeki bir tıkırtıdan huylandım ki yapmam normalde... Terlikle ne yapacaksam terlik elimde gezdim tüm evi :)) Şaşkınız vallahi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sende yine terlik varmış, ben çıplak elle haklayacaktım :D

      Sil
  10. Bahar carpmistir canim 😊

    YanıtlaSil