Nostaljik Pazartesi

Mart 11, 2019

Bugünkü nostaljimiz dokuz sene öncesinden. Biraz gülümseyelim :)

23 Mart 2010 Salı

Bilgiç'in Kumpir Halleri :)

Bir:

Geçenlerde bir akşam kumpir yapmıştım bize. Çocuklar da pek mutlu, güzel güzel yiyoruz. Bilgiç bana döndü:

-Anneee, yarın akşam da kumpir var mı?
-O da nereden çıktı oğlum, iki akşam üstüste kumpir yenilir mi?
-Niye? Ispanak yapınca yiyoruz ama!
-?!? (Ups)
İki:

Dün konuşuyoruz:

-Anne, kumpirlik patates aldın mı?
-Evet bebeğim, yarın kumpir yapacağım size.
-Ama öğle yemeğine yapma.
-Neden oğluşum?
-E, öğleyin okula gitmek için hazırlık falan var, keyifli keyifli yemek istiyorum ben onu.
- :)


Gel de keyifli keyifli yeme onu şimdi :D

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ay kıyamam, kumpiri bu kadar seven var mıymış:)

    YanıtlaSil
  2. Kumpir her daim yenir ıspanak yenmez. Öğren bunları annesi 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heeee, ben de ne halden anlamazım Hayalperest :D

      Sil
  3. kumpir uzun zamandır yemedim bende isterim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel kumpir yaparım Özlem, gel :) Ya da Ortaköy'e götüreyim seni denize nazır yeriz :)

      Sil
  4. Patatese karşı ben de böyleyim :D Patatesi aşırı seviyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Kâğıt Salıncak , kesinlikle ben de :D

      Sil
  5. Patates candır. Her hali mi lezzetli olur bir sebzenin, her halini seviyorum valla. Uzun zamandır kızartmasını yemiyordum, geçen gün yaptım bütün gün mutlu dolaştım sayesinde :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı şekilde düşünüyorum Şule. Her halini ayrı severim :)

      Sil
  6. hahahaaaa :)))
    Bu çocukların sevdikleri şeylere kavuşma azmine hayranım :)))

    YanıtlaSil
  7. Kumpir de keyifle yenir ama 😃

    YanıtlaSil