İki Ay Geride Kaldı

Mart 13, 2019

Rejime başlayalı iki ay oldu. Şu an tıka basa dolu midemle yazmak için biraz yanlış zamanı seçtim ama neyse :)

İki ay sonunda sanırım bir beden incelmeyi başardım. Pantolonlar streç olduğundan benimle büyüyüp küçüldükleri için çok anlayamıyorum ama neyse :)

Mehter yürüyüşü şeklinde 200 gram al 500 gram ver abuk bir kilo pardon gram gidişi var. Kuru kayısılar, erikler, çiyalı sular falan içsem de bağırsaklarım iyi çalışmıyor gibi. Bu da tuhaf sonuçlar çıkartmakta :D

Hâlâ yürüyüş dışında spora başlayamadım. Yürüyüşü de çok düzenli yapabildiğim söylenemez.

Amaaaaa nihayet midem işkembeden normal mide boyutuna indi biraz. Meselâ öğle yemeğinde yediğim kinoalı somonlu salata ile tıkandım. Ama kinoa miktarı bir tabak pilav kadar olduğu için çok da şey etmemek lâzım :D

En mutlu olduğum şey ayakkabımı bağlarken nefesimin kesilmemesi ve gece yatakta dönerken debelenmemem :) Bir de şu işi sağlıklı kiloya indirsem uçacağım hafiflikten sanırım :)

Bu hızla gidersem istediğim 15 kiloyu verme hedefine yaz sonunda belki ulaşabilirim diyeceğim ama. Bunun ramazanı vaar, tatilleri vaarr, önüm engel dolu. Ama bu sefer kararlıyım. Atmışlı kilolar görülecek. Nokta.

Zaten Maldivler 'de kış olmaz di mi. Giderim yani bir ara :)


Bu fotoğraf ocak ayında rejime başlamadan önce.


Bu rejim onbeşinci günleri falan. Tepeden çekmişim gerçi :)


Bu da evelsi günden. Yüzümdeki botoks etkisi geçmiş.


Cancım yaa, mecbur Maldivlerden önce bi estetik bişi gerekecek sanki :D Hahahaha.

Son olarak da nane molla eklemlerime teşekkür etmek istiyorum. Siz ağrıyıp sızlayıp beni rahatsız etmeseydiniz ben 100 kilo olacaktım herhal. Ama bak kilolar gider de ağrılar geçmezseeee. Döverim. Çok pis döverim. Ona göre.

Hadi , bahar da geldi. Yok mu başka rejime başlayan. En zoru ilk on beş gün. Ondan sonra aç olma hissini kanıksayıp öyle yaşamaya başlıyorsunuz zaten :)

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Tebrik ediyorum, 2 ay oldukça uzun bir süreç :)
    İnşaallah hedefinize sağlıkla en kısa sürede ulaşın efenim ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftada bir gün serbest olunca o günlerde hevesimi aldım Küçük Hanım. İstediğim kiloya indiğimde de böyle beslenmeye devam etmem gerekiyor zaten, zira hemen alıyorum kilo ben :)

      Sil
  2. Tebrikler... Hedefinize ulaşacağınıza inanıyorum ben.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 65 kiloyu en son Bilgehan'a hamile kaldığımda görmüştüm Ebemkuşağı , son beş ayda aldığım kiloları verme hızıma bakınca sanırım uzuuuun bir süreç olacak :D

      Sil
  3. rejim yapamıyorum ben ama kendimce kilo vermeye çalışıyorum sonbahardan beri 5 kilo gitti 70 i görünce bi delirdimdi sanki normal rakamlarıma geldim gibi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sekseni geçince bir delirdim Hatice. 65 e yolum daha çooook var, bakalım ulaşabilecek miyim :)

      Sil
  4. tebrik ederim handan bir beden demek 5 kilo demek zayıflayan biri olarak naçizane deneyimim bu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş kilo muymuş bir beden, daha o kadar incelememişim demek Özlem, ama azzzz kaldııı :)

      Sil
  5. Tebrikler. Baya bi süzülmüşsünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim . Öyle yavaş iniyor ki, meselâ yarım kilo almışım yine :/

      Sil
  6. Bravo Handan, harikasın, tebrik ederim😊😊😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım atmışlı rakamları görebilecek miyim Bahar :)

      Sil
  7. ha haa maşallah maşallah sanaaaa kim tutar seniiii kikiki :)

    YanıtlaSil
  8. uzun zamanda verirsen yeniden alman da zorlaşır bence..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunu okuyunca , bu hızla kilo verirsem doksanlara doğru ideal kiloma ulaşacağımdan zaten alacak zamanım da olmayacak diye kahkaha attım Sev :D

      Sil
  9. Çok tatlısın yaa Handan abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kerime, sen de öylesin kiii :)

      Sil
  10. Şu çocuğu bir doğursaydım hamilelik ve öncesinde olan kiloları vermeye çalışırken sana eşlik ederdim. Dediğin gibi yaz sonuna kalırsa senin iş seni yakalarım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla yakalarsın Şule. Ben böyle yüzüm felan bir anda çökmesin diye vücudum tarafından üç ver iki al modeliyle kiloları atmaya çalışırlen :D

      Sil
  11. 3 ileri 5 geri olsa da yolun büyük kısmını atlattın bence. Diyetlerimde 1 ay atlatım mı uzun soluklu yapabiliyorum ben.
    Bu arada dün diyete başlama kararı almıştım sabah iş arkadaşım börek getirmiş hahahaaa :))
    Yalan oldu vallahi yine yalan :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet , en azından moda girdim, bırakmadan ne kadar devam etsem kâr Şebo.

      Börek olmayaymış, iyiymiş :D

      Sil
  12. Handancim bence fark var yüzün bile incelmis. Devam devam devam... Ben de iki kilo verdim 3_4 daha versem kendimi rahat hissettigim kiloya inecegim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam ediyorum Derya, gram gram gitse de gidiyor :) Pantolonlar üzerimde streç gibi durmuyorlar artık :)

      Sil