Ben de Bir Zamanlar Genç ve Romantikmişim ve de Çatlak, Bir O Baki Kalmış Zaten :D

Mart 04, 2019


Seni çok aradım mı acaba diye soruyor Can bazen.

Hah, diyorum, ben hep böyleydim, hiç saklamadım ki, bile bile lades olmuşsun. Kaçacak zamanın varken kaçsaymışsın.

Bakınız kanıt no bilmem kaç. Banka müfettişinin romantizmi bu kadar olur. Yarısında cıvımışım zaten.

Hahaha, seviyorum kendimi. Aaa, Cancım seni kendimle aldatıyorum yav :D

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. bizde seni seviyoruz güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊🌸

    YanıtlaSil
  2. Bende ikinci kısmı zor anladım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe, ben de içine düştüm anlamak için Hayalperest . Üzerine düşen görevi gayet güzel yerine getirmiş :)

      Sil
  3. aaayyyyy valla çok şanslıymış bence canısın :)

    YanıtlaSil
  4. yalnız Can 'da az romantik değil, saklamış bunları

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heee, onun için kocaman bir kutu dolusu mektubumuz var Sev. Bir ara yaksak diyorum , bakalım :)

      Sil
  5. AHAHHA kahkaha attım siz çok yaşayın e mi herkesin bir tarzı var romantizm ille gülle balonla olacak değil ya :D

    http://www.yazimbari.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bankada çalışırken elime ne geçerse yazıp yollamışım işte Ahsen, yeter o kadarı :D

      Sil
  6. Değişik bir romantizm :) Neyse ki okuyarak birleştirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gene o kadar varmış yirmili yaşlarımda, şimdi öğk diyorum her şeye Yurdagül :)

      Sil
  7. Amaan ne varsa delilerde var 😂

    YanıtlaSil