Yapacak Çok İşim Var Ama Önce Yarınki Misafir

Eylül 29, 2018

Tabi her bir şeyi yıkamaya başlamasaydım iyiydi. Bak,yine güneş,var diye astım, bulut çıktı. Oyun oynuyor benimle. 

Koltuk yüzlerini yıkamaya başlamasa mıydım acaba .



Telefonumdaki açık sayfalar böyle desem, aklımın nasıl uçtuğunu anlar mısın :D


Ve kafamda ayrıca iki atölye bir doğumgünü bir de halloween partisi fikirleri dönmekte . Deneme tahtama yazıp çizmekteyim.

Neyse hepsini düşünmeye gerek yok. Kalkıp süpürmeye devam edeyim.

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Şimdiden kolay gelsin, tahta için ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem :) Tahta deneme , saat tutma ve planlama için boyandı :D

      Sil
  2. Eğridirden Sibiryaya harika bir alan hahahahaaaa :)) Yok yok mirimm...
    Ben de çamaşır atmıştım makinaya sabah işe gelirken, sözde gidince asacağım az sonra ama güneş gitti :/
    Kolay gele canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi dağıttığımı hissettim telefonuma bakarken Şebo.

      İlk posta kurudu gibi ama koltuğun kolları sanırım kurumayacak. Gözüm dışarıda iş yapıyorum, yağmur yağarsa balkona koşacağım :D

      Sil
  3. Tahta fikri güzelmiş. Oglanin minik tahtasını ortaya çıkarıp ben de kullanayim 🤗
    Fırtına uyarısını görünce iş yapmaktan vazgeçtim. Biraz da korktum markete gidip stok yapacağım simdi😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oğlanla birlikte boyayın Zülâl, ben kara tahta boyası aldım, eğlenceli olabilir :)

      Valla ben de salonun camını silerken boşa bir çaba mı bu diye düşündüm. Ama zaten başka bir camı ellemiyorum :)

      Kolay gelsin sana : D

      Sil
  4. Şimdiden kolay gelsin Handan'cığım. :)

    YanıtlaSil
  5. Ahşabını ben de beğendim. Kolaylıklar dilerim Handan :))

    YanıtlaSil
  6. ahşap tahtanı bende çok beğendim :) Allah kolaylıklar versin canım benim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, benden de sevgiler.

      Sil
  7. Ahşaptan yapılmış her şey hoşuma gider. Emeğine sağlık. Halloween geliyor, balkabaklari hazırlansın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım neler yapacak çocuklar, merakla bekliyorum ben de :)

      Sil
  8. Kolaylıklar diliyorum Handan'cım. Özellikle cadılar bayramı kutlamanı merakla bekliyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bekliyorum Şule, bir de ne yapacağımı bulabilseydim :D

      Sil