Hava

Eylül 16, 2018

Benim Adım Mayıs'ı okuduğumda üniversite öğrencisiydim. Yüreğime dokunduğunu hissetmiştim.


Arkadaşım Şehir Romantiği'nin Günlüğü'nü hediye ettiğinde Metehan doğmuştu. Ve ben en kıskandığım yazar olarak Buker Uzuner'i seçmiştim. O, benim kolayına kaçtığım şeylerin önünde pes etmemişti.


Okuduğum her romanında kendisine başka hayran oldum. Defne Kaman'ın maceralarının yeri ise bambaşka. Bir kere Su, Kadıköy'de geçiyor, daha ne olsun. Sonra Toprak'ı okuduğumdan beri Çorum'u görmek istiyorum. Ve uzun zamandır heyecanla Hava'yı bekliyordum . Hem maceralarının heyecanı hem de her cümlede yüreğimden geçenleri görmem, bu kitapları tekrar tekrar okuyacağımı söylüyor bana.


Geçen haftalarda imza gününü öğrenince kesin gitmeliyim dedim. Tabii ki annemi de cezbettim bu fikirle. Erkenden gidip en önlerde yerimizi kaptık. Ve kitaplarımızı mutlu mutlu imzalattık.

Ve hemen ilk alıntıyı yazayım, beklerken dayanamayıp okumaya başladım zira :)

"İnsanın kendi zihnini temizlemesi bu dünyadaki en zor temizliktir"

Yine harika bir kitap beni bekliyor :)

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ne iyi yapmışsın Handan'cığım, gözünaydın:)iyi okumalar...:)

    YanıtlaSil
  2. Kitappppp....oku bize anlatttt
    Bekliyorum sabırsızlıkla

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Zihnimize format atabilsek, mutlu mesud yaşar giderdik ne güzel. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben biraz öyle yapıyorum BT, çılgın unutma kapasitem en çok bu işe yarıyor :D

      Sil
  4. Ne güzel ne pozitif harika olmuş :))) İyi ki gitmişsiniz bence de :)

    YanıtlaSil
  5. ben de çok severim Buket Uzuner'i...

    YanıtlaSil
  6. Yazarı okumadım ama mutlaka okuyacağım. Sürekli duyduğum kitapları var. Çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa Şule, ilk alacağın kitap onun olsun :) Hatta Su ile başla :)

      Sil
  7. Seviyorum bu kadini 😍. Tüm kitaplarini edinip tekrar okuyacagim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de tekrar okumak istiyorum Derya, bir de bu aklımla okumalıyım :)

      Sil
  8. Kitabın yorumunu bekliyoruz o halde:))

    YanıtlaSil