Limonata Tadında Film Maratonu Son İki Film

Eylül 10, 2018

Dün akşam ütü masasını kurup televizyonun karşına geçtim. İki film bitti ütü bitmedi. Sanırım filmleri izlemeye ütüden fazla daldım :)

Baktım kimse benimle birlikte seyretmiyor, fantastik filmleri bırakıp onların sevmeyeceklerini seçeyim dedim.



Mucize filmini çok izlemek istiyordum. Tam düşündüğüm gibi insanın içini sıcacık yapan bir filmdi. Herkesin bakış açısından olaylara bakmasını sevdim. Ama doğrusu gençlik filmi modundan öteye çok geçememiş gibi geldi. Biraz fazla toz pembe gözüktü sanki.

Yıllar önce izlediğim Mask beni daha çok etkilemişti. (Bknz)


Çember çok bir şey beklemediğim bir filmdi. Bu bağlamda beni şaşırttğını söyleyebilirim. Yok artık yaa diyerek sonunda kalakalmayı beklemiyordum. O nasıl sondu öyle ? Ama iyi anlamda değil.

Hayatımızın her anını dünyayla paylaşmak,  gizli saklı işler yapma şansımızın olmaması bizi daha iyi bir insan mı yapar?  Hımmm.

İşte benim film maratonum böylece bitti . İlk hazırladığım listeden 7 , toplamda ise 18 film izlemişim. Umarım kalan filmleri de yıl sonuna kadar tamamlarım.

Son olarak Mucize filminden çok sevdiğim kısmı da buraya koyayım.



Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. 18 film bayağı iyi. İki film bitmiş ütü bitmemiş ona üzüldüm valla ay Handan biz yetişemeyiz ama ileriki çağlarda kesin tüm kumaşlar ütü istemeyen olacak. Geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk evlendiğimde bir çamaşır odam vardı orada yapıyordum ütüyü Müjde. Yalova'da yatak odasına kurmuştum masayı. Bu evde salon dışında bir odaya sığmadı. İyi de oldu. Bu sayede salonun ortasına kurulup tv karşına geçmeye başladım ütü yaparken. En azından film izlemek bahanesi oluyor. Ama bitmiyor , bitmiyor :)

      Sil
  2. Güzel bir alıntıyla son buldu yazı :) Ütüler için de kolay gelsin tabii ki :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel bir söz , değil mi Mutlu :) Benden de sevgiler .

      Sil
  3. Mucizenin kitabını okusan için daha da sımsıcak olurdu eminim... Bazen böyle filmler insana iyi geliyor, hele ki ağır depresif festival filmlerinden sonra :)

    İyi iş çıkardık ama bu koşturmacamıza rağmen ;)

    YanıtlaSil
  4. al beni götür uzaklara tarzından filmler arıyorum bu ara
    sağol her zamanki objektif ve sıcak analizlerin için Handan :-9

    YanıtlaSil
  5. Handan bu sene seni geçmişim, şoklardayım. Senden fazla film izlemişim yahu ilginç. :D

    Wonder izledim, beğendim. Senin filmleri not almaya başlayayım yine. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehehe bu sene değil o bu yaz BT, üç aylık bir maratondu. Sene başından beri kaç film izlediğimi bilmiyorum.

      Sil
    2. Ahahah ben de diyorum nasıl oldu bu? Olmamış zaten... :D

      Sil
    3. Yok canım, belki olmuştur da eldeki verilerle bunu ispat edememekteyiz BT :D Ay canım istatistik çekti bir anda :D

      Sil
  6. Mucize,beni de çok etkilemişti...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesin bakış açısını göstermelerini sevdim en çok Yurdagül :)

      Sil
  7. 18 film çok iyi. Tebrikler :-) Ben 10'da kaldım :-(

    YanıtlaSil
  8. Çember'in filmini ehhh bulmuştum ama kitabını çok daha keyifle okudum.
    Tabii ister istemez kitap ayrıntıları aktarmada çok daha başarılı.

    Ne güzel oldu değil mi bu maraton fikri
    Yenilerinde yine yeniden görüşelim :p

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitabını okumadım ama film çok tatmin etmedi Sibel. Yine de oldukça ilginç bakış açısı vardı.

      Evet gerçekten çok güzel oldu, hiç bu kadar güncel film izlememiştim :)

      Sil
  9. 18 film çok iyi bir rakam, ben sanırım bu kadar izleyemezdim. Mucize filmini de listeme ekledim. Son alıntı da çok güzel, belirtmeden edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç ayda ne kadar ütü yaptığımın göstergesi bu Mehmet :) Ütü olmasa ben de bu kadar izleyemezdim sanırım :)

      Sil