Bütün Gün Dışarıda Olunca Evimi Özlüyorum Ben Ama

Eylül 27, 2018

Bu sabah erkenden Eminönü'ne gittik, çocuklarla yapmayı planladığımız atölye için malzeme aradık.


Ortada fol yok , yumurta yok, müşteri yok , daha da önemlisi bir mekân yok ama olsun. Milli Piyango biletimizi Nimet Abla'dan aldık. (Aslında bi abi vardı orda ama neyse) (Aslında bir abi bile olmayabilir, benden gençtir Allah bilir, kendimi görmüyorum ya,  hahaha :) Para çıkınca mekân işini ayarlayacağız.


Neyse benim için bu malzemelerin arasında dolaşmak başlı başına eğlence.


Yıllar sonra rahatımı bozup işlere girişmemin sebebi de bu. Sevdiğim şeylerle ilgilenirken yorulmayıp sıkılmamam.


Umarım her şey çok güzel gider.


Olur da gitmezse de önemli değil, denedim derim en azından.

Şimdi çayımı alıp dinlenme zamanı.

Bu arada bloğumun takipçi sayısı 600 olmuş. Hepinize öpücükler :)

Benzer yazılarım

36 Yorum yap

  1. Handan'cığım ne atölyesi? Hayırlı, uğurlu olsun şimdiden. Takipçi sayın için de tebrik ediyorum:) Maşallah:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarla birlikte birşeyler yapmayı düşünüyoruz Müjde. Benim oğlanlar büyüdü ya, başkalarının çocuklarına el koyayım biraz dedim :)

      Teşekkür ederim canım .

      Sil
  2. Bütün malzemeleri birleştirdim sonuç yok.
    Yoksa parti havası olacak da kek mi yapılacak.
    O da olmazsa flama yapılacak, yok yok gramofon kağıtlarıyla süsler yapılacak.
    Bende durum bunlardan ibaret:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha fotoğraflar dükkânlarda öylesine çekildi Mukaddes, biz boyayacağız , kesip yapoştıracağız, çocuklar ve anneleriyle eğlenceli işler yapacağız :) Bak geçen sene ne yapmışız https://metebilge.blogspot.com/2017/10/atolye-calsmas-yaptk-boyle-deyince-pek.html.

      Sil
  3. Şimdiden tebrikler. Hayırlısıyla olsun Inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hayalperest , inşallah öyle olsun.

      Sil
  4. Valla iyi fikir... Bayıldım yaptığın yoruma da (Benim oğlanlar büyüdü ya, başkalarının çocuklarına el koyayım biraz dedim) ;))))) Harika fikirlerinle yapacağın o harika işi Nimet abla tarafından da olumluyorum, pozitif pozitif enerjiler gönderiyorum sana.

    YanıtlaSil
  5. Tüm hayallerinin gerceklestigi keyifli bir is olur insallah 🙂

    YanıtlaSil
  6. İlk foto da pek güzelmiş:)

    YanıtlaSil
  7. Instagram'dan da heyecanla takip ediyorum tüm gelişmeleri; yeni bir şeylerle uğraşmak ne güzel, insan baştan başa tazeleniyor :)

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı olsun, merakla bekliyorum. 😊

    YanıtlaSil
  9. Büyük bir merakla bekliyorum Atölye çalışmalarını.
    Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de merakla bekliyorum Özlem, umarım yapabiliriz :) Teşekkürler .

      Sil
  10. İnsanın hayalleri için çabalamasından daha güzel ne var ki şu hayatta? :) Sizin adınıza çok mutlu oldum :)

    YanıtlaSil
  11. Handan ben instagram da anlamadım biliyor musun?Benim gibi anlayamayanlar için daha açıklayıcı yazı lazım sanki. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazacağım BT, şimdilik özellikle belirsiz bıraktım, zira herşey belirsizdi :)

      Sil
  12. Kolay gelsin, hayırlı uğurlu olsun inşallah..

    YanıtlaSil
  13. ay atölye eveeet hadi hayırlısııı :)

    YanıtlaSil
  14. Mekan dediğin nedir ki, sana her yer mekan der seni kocaman öperim...
    Yolunuz açık olsun, bol kazançlarınızla birlikte mutluluğunuz da ♥

    YanıtlaSil
  15. şimdiden hayırlı uğurlu olsun inşallah canım benim her şey o güzel gönlünce olsun inşallah Rabbım yolunu açık etsin ...Sevgiler güzel insan ..:)

    YanıtlaSil
  16. Ne zevkli olur o atölyeler kim bilir :)

    YanıtlaSil
  17. Ben de merakla bekliyorum. Ben de evimden uzaklaşınca, kendimi konfor alanimdan çıkmış hissediyorum ve hemen dönmek istiyorum huzuruma.ll

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezmeyi bu kadar çok sevip evime de bu kadar düşkün olmam teraziliğimden herhalde Mehmet, o bile dengesiz :D

      Sil