Biri Beni Dövmüş

Eylül 30, 2018

Sabahın ilk saatleri.


Son sürat kahvaltı hazırlamam gerekiyor ama sanki beni dövmüşler. Şu koltuk minderlerinin neden fermuarını daha uzun tutmazlar da insanı yorarlar bilmem. Sırf onları çıkartıp takmaktan kolum tutmaz olmuş . Ki takarken son kısma Can yardım etti.


Baktım bahar temizliği vakti bulamayacağım dün salonun oturma kısmına el atayım dedim. Şu an mis kokulu koltuklarda oturuyorum ama sanırım gelenler koltuk mis kokusu yerine kahvaltı mis kokusu isterler :D


C vitaminli asprin içeyim ben en iyisi, yoksa kalkamayacağım.

Fotoğraflar geçen hafta okul yolundan dönerken çekildiler. Temiz hava getirsin sayfaya :)

Hepinize keyifli pazarlar .

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Insaallah mühim birşey yoktur.
    Günaydın.
    Bende mecburi bir saat önce uyandırıldım 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, önemli değil geçer de, sabah misafirim gelmeyeydi iyiydi Hayalperest :)

      Şimdi erkenden uyanırlar okul zamanı da kaldır kaldırabilirsen, küçükken uyusa büyüdüğünde uyanda olmaz :D

      Sil
  2. günaydın, iyi pazarlar. Kolaylıklar diliyorum Handan
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  3. Günaydın, güzel bir kahvaltı diliyorum sevdiklerinle birlikte. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, kahvaltıyı akşam yemeğine bağladık, yorucu ama keyifli bir gün oldu :)

      Sil
  4. Günaydın canım benim 😊 keyifli kahvaltilar dilerim canım benim sevgiler ❤ kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Özlem, benden de sevgiler canım 😘

      Sil
  5. Çok yorma kendini Handan'cığım, iş yaparken insan anlamıyor, sonra çıkıyor acısı kendimden biliyorum, hadi afiyet olsun, sana da keyifli pazarlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yormamaya çalışıyorum , azar azar yapıyorum ama koltuk minder yüzlerini çıkartıp takmak kollarımı götürmüş Müjde. Teşekkürler.

      Sil
  6. Ya siz fotoğraf konusunda efsanesiniz ne güzel fotoğraflar bunlar

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Dün akşam 10 gibi gitti misafirlerim, bugün de günlerdir elleyemediğim, elleyemedikçe yükselen bir çamaşır yığını beni bekliyor Deep. Bir ara dinleneceğim, umutluyum :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Sabahları Bilgehan ile okuluna yürüyorum Tülin.

      Sil
  9. Yürüdükce enerjin artar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eve döndüğüm an bitiyor ne hikmetse Derya. Yürürken aslanlar gibiyim, evde Sürahi Hanım 🤣

      Sil
  10. Biraz dinlenmen lazım, surekli enerjik olmak yorar. Fotoğraflar harika.

    YanıtlaSil