Oradan Buradan Ortaya Karışık

Eylül 08, 2018

Buzdolabı değiştirmek külfetli bir iş.  Hele kavanozlarca domates yapmış ve buzdolabının taşınabilmesi için hepsini yerinden almanız gerekiyorsa daha da külfetli. Kapıyı bile söktük. Hayır ev de bizim değil, kiralık.

Hırıltı gürültü yapsa da dolap idare ediyor hâlâ.  Çok şükür , hepten gitseydi daha da uğraş olacaktı. Gerçi dondurucusunda bir iki kilo bezelye ve barbunya dışında hiçbir şey yok ya. Olsun yine de sevimsiz bir durum.

Geçen hafta boyaydı, dolap kapapı ciflemekti derken dizlerim hepten gitti. Onun için bu hafta hiçbir şey yapmadım.

Okullar açılsın ondan sonra yaparım artık. Her yeri anında bozuyorlar zaten. Sık sık evde tek başıma yaşasaydım ne güzel olurdu diye düşünürken buluyorum kendimi. Sonra da yalnız kalsaydın da ses aradın diyorum.  Yine de herkesin sürekli dağıtıp benim söylenerek dolaştığım bu düzen beni bıktırdı. Temizlikçi alsam, haftada bir gelse belki ben de söylemekten kurtulurdum. Tek sorun evde birisinin olmasının beni sıkması. Haftada bir düşünemiyorum bile. Zaten benimkisi hastalandığı için bir buçuk senedir değil haftada ayda gelen bile yok.

Yapılacak çok iş var. Söz verdiğim kitapları bile postalayamadım daha.

Neyse gidip şu dolaptakileri biraz daha düzenleyeyim de boşaltması kolay olsun. Görüşürüz millet .


Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Ev kadar meşakkatli bir yer daha var mı şu koca dünyada bilmem,ev hanımları bu yüzden çok takdir ediyorum özellikle de anneleri.
    Hiç bitmeyen işler sürekli elimizi arayan işler.
    Rabbim yaptıklarımızı mükafatlandırsın ınsallah
    Sana da kolay gelsin canım yapabildiğim kadarını yap zaten hep başa sarıyor eski kasetler gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ev hanımı değilken daha da beterdi Sevgi, hem işteydim hem de evde koşturuyordum. Kadın olmak zor azizim.

      Allah hepimize kolaylık versin.

      Sil
  2. Eskiler boşuna dememiş ev işi nankör bitmez diye 😊 beni de temizlik için bekliyor buzdolabı 😊😀 Allah kolaylık versin canım benim sevgiler 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En sevmediğim şey fırın ve buzdolabı temizliği Özlem, aksi gibi dakika başı kirlenen de onlar :/

      Allah sana da kolaylık versin, sevgiler bizden 💕

      Sil
  3. Kolay gelsin Handan'cığım, yeni buzdolabını güle güle kullan, yalnızlığın da dezavantajları var:( tamam anlıyorum kafa dinlemek vs. iyi oluyor ama hani geçen Nisan'da düşmüştüm ya işte o zaman yalnızlığın kötü yanını iliklerime kadar hissettim. O yüzden hiç özenme:))bırak kız, Allah göstermesin ama bir nezle olsan çorba yapacak, çay getirecek, bir bardak su verenin olsun:) kediler yapmıyor:)ahahahaha....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde :)

      Yok, tahmin edebiliyorum yalnız yaşamanın zorluklarını ama arada daralıyorum canım, biri pasaklı olmayaydı bari, yaşları büyüdükçe kolaylaşacağına beter oldular.

      Sil
  4. Tamam gezmekte haklısın Handan. En iyisi şöyle bir kolaçan etrafı hazır güzde gelmişken. Araya bir sıkıştırırsın ev işlerini de. İllaki hepsine yetcen demi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok hepsine yetemiyorum Mukaddes, bir dönem ev işlerinin arasına gezmek sıkıştıracağım mecburen :D

      Sil
  5. Kolay gelsin :) Güle güle kullan buzdolabını. Benim halılar yıkamadan geldi 1 ay oldu, hala serilecek, inşallah sericemm :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Nihan :) Havalar serinlesin serilir, yazın daha ferah olsun zaten :D

      Sil
  6. Yok yere işin arasına iş çıkması insanın canını sıkıyor. Dolap da böyle olmuş.
    Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç sorma Hayalperest , kavanozları taşıdıkça daraldım :) Teşekkür ederim.

      Sil
  7. Allah kolaylık versin, telaş büyük.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah hepimize kolaylık versin Mehmet, işler bitmesin de bizim enerjimiz bol olsun :)

      Sil
  8. Kolay gelsin :) Bu ev işleri çabucak bitsin de yerlerine yenileri gelsin, evin işi hiç bitmez ki. Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmesin zaten Mutlu :) Benden de sevgiler :)

      Sil
  9. kolay gelsin, hiç böylesi bir derdim olmamıştı :)

    YanıtlaSil
  10. Eşim bilgisayarıyla salonda takılıyordu. Salonu çok dağıtıyor, birden biri gelince toplamak zor oluyor diye çalışma odasına gönderdim. Çalışma odasında ben de çalışıyorum. Orada ayak bağı oluyor bana. Burayı da dağıttın deyince isyan etti. İstersen dışarıya bir kulübe yaptır, ben orada takılayım dedi :-)

    Aslında düzenli olsa bu tartışmaya hiç gerek olmayacaktı :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün hayalim çatı katlı müstakil ev Şule, eşimi garaja çocukları çatıya atacağım ve ben oralara adım atmayacağım :D

      Sil