Haydi Sizi 1988'in Ocak Ayına Götürüyorum, Gelin :)

Eylül 06, 2018

Geçen hafta daldığım dolaplarda atmaya kıyamadığım hatıralarım vardı daha çok. Bir gün belki onları da azaltırım ama şimdilik  dolap temizliğinden dolap.temizliğine açıp bakmayı seviyorum :)

İşte o kutulardan birinden Hayat dergisi çıktı. Ben de size getirdim :)


İçinde neler yok ki..


Öğretici sayfalar.


Günün ünlüleri .


Allah rahmet eylesin. Ne güzel insanlar, değil mi?


Sanat olayları .




Dünya ülkeleri.



Bizden giden şiirler.


Yakından bakınca tanıdık birisini gördün mü :)


İnternet yokken, bu sayfalar ne dünyalar açıyordu önümüzde.







Eveet otuz sene öncesine götürdüm sizi,  şimdi biraz durup öyle güncel hayatınıza dönünüz, çarpmasın zaman yolculuğu bir anda :D

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Yıllar öncesine gittim Handan, Hayat mecmualarını o kadar severim ki, ben gözümü açtım onlar vardı, saatlerce içlerinde kaybolurdum, sen de şiir yollamışsın hem de çok güzel, eline sağlık. E kimin kızı?:) Sahi sen de şiirlerini beste olsun diye yollamayı düşünsene Handan'cığım....armut dibine düşer..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arkadaşım şarkı sözü yaz bana diyor ama bende şiir modu geçti Müjde :)

      Sil
  2. Şahane nostalji! Hiç atılır mı bunlar :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atamadım işte Mutlu, bir dolap böyle ıvır zıvırlarla dolu :)

      Sil
  3. bayılırım eski dergileri karıştırmaya. harika
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onların havası bambaşka geliyor bana Çenebaz, şimdikiler aynı hissettirmiyor.

      Sil
  4. Ayrıntı çok güzel, anlamlı :) dergi 30 yıllık ama basım ne kadar güzel 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfaları ince ve parlak. Şimdiki dergiler gibi kol ağrıtmıyor :)

      Sil
  5. Vav ne kadar güzel bayıldım😊 tabi o anlamlı ayrıntı da güzeldi 😊❤ güzel bir nostalji oldu 😊 teşekkürler güzel kadın sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 18 yaşındaki Handan'dan hatıralar Özlem :) Benden de sevgiler canım 😊 💕

      Sil
  6. Ne güzel bir yolculuk oldu.
    Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Günüme neşe kattın, ne iyi geldi bana bu eski dergi. İçeriği ne kadar dolu, eğitici bölüm bile var. Günümüz magazin dergilerinin ne kadar düşük kalitede olduğunu anlamak zor olmasa gerek. Şiir çok güzel, bence de muhterem babanızın izinden gidebilirmişsiniz pekala. Geçenlerde Sevim yazmıştı da hatırlamıştık halkın prensesini, tekrar görmüş olduk. Bir devlet adamının ve eşinin zerafet ve inceliği resimden de nasıl belli oluyor değil mi.Metrekarelik spor aleti benzetmesine de bayıldım. Paylaşım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de elime alınca sonuna kadar bırakamadım dergiyi Mehmet, dolu doluymuş içi :)

      Sil
  8. Çok güzel geldi bunları görmek, ne güzel paylaşım olmuş ((: teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Valla bizim nesil gibi vefalısı, cefalısı, neşelisi yok galiba.
    Bir de geçmişine sahiplenenleri:)
    Ne güzel günlerdi o günler, iyi ki atmamışsın dergileri. O günlere bir kez daha gittik, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artık herşey anında tüketilip bitiyor Mukaddes, biz tüketemeyen, sonuna kadar tadını çıkartan bir nesiliz sanırım. İyi ki de öyleyiz :)

      Sil