Sabahın İlk Saatlerinde Kuzguncuk

Eylül 01, 2018

İstanbul'da haftasonu sabahın ilk saatlerinde dışarı çıkmak en güzel seçenek. Hem hava serin hem etraf sakin oluyor.

Biz de arkadaşlarımızla buluşup kahvaltı yaptıktan sonra sokaklarda dolaştık.  Deniz havası çektik içimize. Eski evleri hayran hayran izledik. Ve tabii ki bol bol fotoğraf çektim :)

Haydi gelin sizi de gezdireyim .


Hiç bir avm sokakların güzelliğine ulaşamaz :)


Her köşede bir kedi :)


Evlere ne demeli.


Bu diziyi hatırlayanlar. Ah ne masum ne güzel bir diziydi.


Karşıdaki gökdelenleri görmezden gelmeye çalışıyoruz.


Kahvaltı mekanımız da burası. Kuzguncuk Çınaraltı Cafe. Biz içeride durduk, ama bankların oraya sehpalar getirtip denize karşı kahvaltı yapmanız da mümkün. Can Yücel ile bütünleşmiş bu kafe. Duvarlar onunla doluydu :)


Daha çok kedi :)


Bu kitap kafe harika dostum . Şimdi önünden geçiyoruz ama en sonunda gelip oturacağız önünde.


Kırmızı bisikletin güzelliği.


Boğazdan geçen yelkenli ne nazlı.


Çarkıfelek.


Birsen benim üniversite arkadaşım. O 16 ben 17 yaşımdaydım tanıştığımızda. Bilgehan'la yaşıtmış yani :D


Yukarıdaki fotoğrafta karanlıkta kalmış , ben kedi seviyordum orada. Metehan durur mu tabi :)



Ve sevgili babam. Hanımelleri ondan bana hediyedir her zaman.






Deep hatırlattı,  bunu anlatmayı unutmuşum . Burası Kuzguncuk bostanı. Her sene mahalleden isteyenler  buraya isim yazdırıyorlarmış, yapılan çekilişte çıkanlar bu bostandaki küçük bahçelerden birisini bir yıl kira ödemen ekip biçiyormuş. Harika değil mi ?





Veee, bir gün benim de evim olursa böyle köşe istiyorum. Lütfen lütfen lütfen :)

Şimdiii, yetmiş kilo domates kavanozlamış bünyemin gidip mutfağın yerlerini silmesi gerekiyor. Kakılmış moduna dönüş tonton :)

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. ay eveeet kuzguncuk aynen dediğin gibiiii. evler de öyleee, bostan daaa, o kafe deeee ah ah ne güzelmiş geziniiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bostanın kapısını çekmiştim, ondan bahsetmeyi unutmuşum Deep, dur onu da ekleyeyim :)

      Sil
  2. Kuzguncuk İstanbul'un sevdiğim yerlerinden (normalde sevmiyorum hatta nefret ettiğim bir şehir ama Kuzguncuk, Beylerbeyi, o sahiller çok güzel, sevilmeyecek gibi değil)evleri ne güzel boyamışlar Handan, bayıldım, bol kedili olması tam benlik:)kitap okuma köşesi hakikaten çok güzel daha iyileri senin olsun canım.
    Eline sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul içindekilere ve yapılanlara rapmen hâlâ çok güzel Müjde . İçinden deniz geçen güzel şehrimin halleri içimi sızlatsa da cevherleri hiç bitmiyor ve her an mutlu edebiliyor insanı :)

      Sil
  3. Ne güzel bir gün olmuş öyle.
    Hiç avm de gezmeye benzer mi. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günün kalanını da anlattım Hayalperest aştık kendimizi :)

      Sil
  4. Ben de sayenizde gezmiş kadar oldum. Ne güzel yerler... İnsanın defalarca gitmek isteyeceği cinsten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstanbul'da insan sıkılamıyor Ebemkuşağı, her daim gidecek güzel saklı bir köşe bulunuyor :)

      Sil
  5. Kuzguncuk'a hiç gitmedim ama Kumral Ada Mavi Tuna romanından sonra çok merak ediyorum. Yine de uzak olduğu için gidecek vakit ayıramadım bir türlü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak şimdi canın çekti o kitabı Kâğıt Salıncak.

      Kuzguncuk Üsküdar iskelesine çok yakın aslında, bir ara kaçamak yapmalısın bence :)

      Sil
  6. Istanbulun bir çok yerine gittim inan ki,sanayi bölgeleri dahil ama buraya gitmeyi nasıl akıl edemedim bilemiyorum.
    Penceredeki köşe💓

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek oraya da benimle gideceksin Sevgi, o köşede beraber kitap okur kahvemizi içeriz :)

      Sil
  7. Eski evlerin cumbaları gibi...
    Piyangodan para çıksın da birer cumbalı ev alalım biz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski evin cumbasıydı zaten Şebo, alalım gerçekten de :D

      Sil