Derin Bir Nefes Alıp Yeniden Başlıyorum Hayata Her Sabah :)

Eylül 12, 2018








Beğendiğiniz fotoğrafı tıklayıp şarkınızı almayı unutmayınız :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Pearl Jam-Black şarkısı çıktı :) Dinliyorum keyifle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlemesi de çok keyif veriyor bana Yurdagül :D

      Sil
  2. Ben tek tek tıkladım hepsine yine:)) Handan ne kadar geniş bir müzik yelpazen var, tebrik ediyorum seni, ben maalesef saplantılıyım topu topu saymadım iki sayfa tutar sevdiklerim....yemek konusunda da öyleyim alıştığım yemek tadı haricinde yemek yiyemiyorum mesela makarnayı ketçapla mümkün değil şekerli şekerli illa bildiğim eski usul tuzlu, salçalı olacak sos dediğin...yeğenim çok kızıyor bana hiç alıştıklarının dışına çıkamıyorsun diye haklı...
    Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu şarkılar hep duygusal şarkılardı Müjde, şans ver yenilere de azıcık :)

      Sil
  3. Bunların yaşında çocuklarımız var nerdeyse.
    Pearl Jam-Black

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pearl Jam bizden büyüktür, gençlik şarkılarını koydum Sevgi. Genciz biz dahaaaa :D

      Sil
  4. Tavşan kaktüsler sayesinde falımdan "Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing" çıktı :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaktüse bakınca sadece kalpli kısmı görüyorum ben Mutlu :) Sevgiler :)

      Sil
  5. dirty dancingggggg. mekanın cennet olsun Patrick abi
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir insandı Çenebaz, çok severdim. Huzur içinde yatsın.

      Sil
  6. Fotoğraflar o kadar güzel ki dokunmaya kıyamadım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Şarkını alsaydın Mukaddes, onlar da güzel :)

      Sil
  7. Hehehehe
    McCartney'i çok seven bu bünyeye harika geldi "My Valentine" :)

    YanıtlaSil
  8. Aerosmith - I Don't Want to Miss a Thing (Video)

    Ben bu şarkıyı ilk defa dinliyorum sanırım...
    Ama kaktüslere bayılmıştım ne yapayım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film müziğiydi o şarkı Şebo, Armageddon filminindi sanırım :)

      Sil
  9. Tabii ki son fotoğraf ve Dirty Dancing. Tüm fotoğraflar güzel, sonra şarkıların hepsine baktım. Şarkı seçimleri yine çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah ben de hepsine bakardım eminim Mehmet :) Teşekkürler .

      Sil