Bu Sabah

Nisan 03, 2020


Sabah erkenden uyandım.  Gün içinde yapmam gereken önemli bir işim yoksa erkenden boncuk boncuk bakarım zaten, eğer varsa kaldır beni kaldırabilirsen.

Balkona çıkıp karanfil kokladım. Minik ağaçlarım yapraklanıyor, onlara baktım.


Koltuğuma gömülüp kitabımı bitirdim. Bu fotoğrafı iki gün önce çekmiştim ama,  kitap aynı, kıyafet aynı, ben de hâlâ nane mollayım,  güncel diyebiliriz :)


Yeni kitabımı seçtim. 36 yaşındaki beyin cerrahının akciğer kanseri olduğunu öğrenmesinin ardından yaşadıklarını yazdığı bu kitabı okuken ağlayacağıma eminim.


Keyifsiz, sıkılmış zamanlarımda böyle beni ağlatan filmler,  kitaplar iyi geliyor.


Yapbozun en kolay kısmı bitti, artık gerisi ile ne kadar uğraşırım bakalım :)

Dün akşam Kızıl Serçe'yi izledik. Kesinlikle aşırı derecede 18 yaş üzeri, hele ilk kısımları,  bir de Metos'la izlemeye başlamıştık, en sonunda sen istersen izleme dedim çocuğa. Ailece izlenecek bişey değilmiş. Ama okul kısmı bittikten sonrası oldukça güzel ve sürükleyiciydi. Beğendim.

Bugün tatlı acı soslu tavuk yapmak istiyorum. Hoş malzemelerin çoğu yok, tavuk da sote doğranmış, neye benzer bilmiyorum :)

Sporsuz üçüncü günüm. Çatlama moduna giriyorum sanki. Ruh halimi koruyormuş spor. Yarın başlarım belki. Bugün ilaç ve vitaminlere gömüleceğim. Almıyordum iki gündür,  ilaç içip de kendime gelince divildeyip işlere sarıyorum diye.  Yemeği yapıyorum, bulaşığı yıkıyorum ( bak evelsi gün Metos yıkadı bir sürü tencere, hakkını yemeyeyim) ,  ütü yapıyorum (herkes evde olunca azalan tek işim ütü oldu gerçi :), alışverişleri yerleştiriyor, evi siliyorum. Pencere silmeye kalkışmadığım sürece (bu yağmurda beyhude bir çaba olduğundan henüz niyetim yok) zaten vitamin de alsam yapacağım daha fazla bir iş yok sanırım.

Hahaha, üstteki cümleyi okuyup anlayana bravo valla.

Leyla ben yazıyı yayımlamadan gitmişim.

Bu arada balkondaki alış veriş çantalarını yerleştirdim. Balkonları yıkadım. Yağmur ve polenden leş gibi oluyorlar hemen.

Bugün sanki hava biraz kırılmış gibi. En azından rüzgâr yok. Balkona çıkıp otururum belki.

Kuş sesleri geliyor dışarıdan. Serçeler, kargalar, kumrular, baştankaralar, saksağanlar, martılar. Ben yazarken hepsi sırayla seslendiler, bizi unutma der gibi :)

Şükredecek o kadar çok şey var ki.

Çok şükür, çok şükür.

Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. günaydın hayırlı günler arkadaşım

    YanıtlaSil
  2. Ben 1500'lük yapboz aldım 3 ay öncede hala yarısına gelemedim :D Kolay gelsin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Masanın üzerinde sürekli açık olunca, telefona bakmaktansa ona bakıyorum, iyi oluyor Zeynep :)

      Sil
  3. Günaydın karanfil kokusuna bayılırım rengide çok güzelmiş gerçekten şükredelim halimize bugünleride atlatacagız inşaallah sizleri okuyarak vakit geçiriyorum lütfen yazın hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de gördüğün gibi çeneme vurmuş vaziyette, ha babam yazıyorum Hülya :)

      Sil
  4. Karanfilin rengine, dokusuna, görünüşüne vuruldum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geçen sene budadığım için bu sene bir tanecik verdi. Bir keresinde tek dalda yedi tane açmıştı Tyrha :)

      Sil
  5. Ben de moralim bozuk olunca ağlamaklı bir şey seyrederim, ağlarım ve sanki içim yıkanır, açılırım . Umarım hem bedenen hem de ruhen iyileşmişsindir. Sevgiler,
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse benim kafamdan olan birisi daha olduğunu sevindim Çenebaz :)

      Sil
  6. burayı okuyunca mutlu hissediyorum :)

    YanıtlaSil
  7. "Kuş sesleri geliyor dışarıdan. Serçeler, kargalar, kumrular, baştankaralar, saksağanlar, martılar. Ben yazarken hepsi sırayla seslendiler, bizi unutma der gibi :)" Nasıl iyi geldi bu satırlar.

    YanıtlaSil
  8. Yaşadığımız bu salgın günleri de şükredecek ne kadar çok şeyimiz olduğunu bize iyice gösteriyor aslında. Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çook şeyimiz var şükredecek Mutlu.

      Sil
  9. Çok şükür. Allah bugünlerimizi aratmasın.

    Son Nefes Havaya Karışmadan'ı birkaç blogda görmüştüm. Övgüyle söz ettiklerinden ben de okumaya karar vermiştim ama henüz okumadım.

    Ben de chicken alfredo deneyeyim diyorum. Çok severim. Kafeye gidip yiyemediğime göre evde deneyeceğim. Mantar yok ama olduğu kadar artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Şule.

      Dene bence de, ben sonuçtan çok memnun kaldım :)

      Sil
  10. Pozitivliyinize bayılıyorum. Yazınız sayesinde kendimi sizin evde hissettim nedense. Balkonda temiz hava çarptı yüzüme sanki, gerçekten. İyi olun, hep iyi olun, hep daha iyi, bol şükredecek günleriniz olsun. 🤲❤

    YanıtlaSil