Balkonumdan Kareler Eşliğinde Bayram Şekeri Tadında Şarkı Falı

Nisan 11, 2024

Metehan, bu ne yaa, falları da instagramda yapmaya başladın kaçırıyorum diye söylendi bana. E bi gün boyunca bakmazsan kaçırırsın tabe oğluşum.

İnstagramın günlük gelip geçici olması en sinir bozucu yanı sanırım. O gün bakıyorsun sonra geride kalıyor. Geride kalan bir şeyi bulmak için uğraşıp duruyorsun sonra. Bloğun yeri onun için ayrı. 

O zaman gelsin şarkı falı, neşeli şarkılar derleyeceğim şimdi size. Tıklayın bakalım en sevdiğiniz fotoğrafa :)















 

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. come out and play çıktı bana :)) hayat bana bi mesaj veriyor bence, o zaman dışarı çıkıp oynayayım evet!

    YanıtlaSil
  2. Take it easy çıktı falımdan :)

    YanıtlaSil
  3. the offspring, geçmişe gittim. mutlu bayramlar handan.

    YanıtlaSil
  4. Balkon canlanmış ne güzel 🌸🌺🌞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begonviller kış ortasına kadar açıyorlar aslında , ondan sonra hepsi kuruyor. Haftaya yasemin biter artık, begonville filizlendiler yeniden..

      Sil