Yepisyeni Bir Hafta

Ağustos 23, 2021

Havalar hafiften serinledi, evim rüzgârlı (derken çamaşır makinası aklıma geldi   gidip bir bakayım) (çamaşırları astım, kendime çay doldurdum geldim :)


Yaz yerini yavaş yavaş sonbahara bırakıyor. Ve bence İstanbul'un en güzel mevsimi sonbahar. İnsan ayılıp bayılmadan mis gibi bir havada kendine geliyor.

Geçen hafta yediğim içtiğim derken başka şeylerden bahsetmemişim.


Birlikte ilk doğumgünümüzü kutladığımızda 18 yaşımızdaydık. Any geldi, onun doğumgününü kutladık annemin aşuresi ile :D


Benim atom karınca arkadaşım, enerjin bol olsun. 

Bir başka akşam kardeşim uğradı, masa başında keyifle sohbet ettik hep birlikte.

Cumartesi günü instagrama bakarken ne gördüm?  Hatice Üsküdar'da ve benim bundan haberim yok :) Bensiz haaa diye araya dalınca, dün o ve Nilgün bana geldiler. Erkut Bilgiç ile legolande gömülürken biz de keyifle sohbet ettik. Nasıl güzel geldi anlatamam.


Bu hafta da kuzenimle buluşma ayarlıyoruz. Açık havalarda hafiften sosyalleşmek, özlem gidermek,  kışa girmeden enerji depolamak gibi.


Yalnız geçen hafta düşündüğüm doktor randevularını alamadım, elimden telefonu bırakma kararımı da uygulayamadım, bir kitabı bile bitiremedim. Kendimi bu konularda kınıyorum. Ama çok da kınamayayım yav. Tatil modundayım işte.

Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. O çam ağaç manzaralı balkonda seninle bir gün çay içeceğim,çayları ben koyarım💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, çabuk olmalısın Sevgiciğim, evim yıkılacakmış önümüzdeki sene. Neyse güzel düşünelim. Kim bilir belki nefis bir bahçede yaparız çay keyfimizi :)

      Sil
    2. Nasıl??? Olmaaaaazzzz demek istiyorum ama her şeyde bir hayır vardır, belki çok daha güzel kapılar açılır önünüzde di mi?

      Sil
    3. Handaaaannn, hayııırrr, daha ben de çay içecektim orada amaaa yaa. Hatice’yi görünce nasıl şaşırdım, demek hep aynı kafalardayız ki birbirimizi takip ediyoruz, bayağı bir zamandır takip ettiğim blog yazarlarından Hatice 😍. Diğer Arkadaşı da sayende tanımış oldum 😍. Oy çok öptüm güzellik 🧿😘

      Sil
    4. Evet bir de o yıkım durumu vardı dimi,ama belli olmaz belki daha güzel bir balkona veya bahçeye gelirim💋💋💕

      Sil
    5. Eminim öyle bir şey olacak Manxcat, şimdiye kadarki bütün evlerimi sevdim ben :)

      Mahalle dostları gibi olduk burasa Sevda, hemen herkes herkesi tanıyor :) Ben de öptüm kocaman.

      Belki de öyle olur Sevgi :)

      Sil
  2. Sosyalleşmeler yavaş yavaş artıyor ama umarım sonbahar ile her şey yine alt üst olmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu okullar artık açılsa çok sevineceğim Sezgin, çocuklarımızı ekran karşısında tutup durmaya çok üzülüyorum. Hatta onlar rahat gidip gelsin diye kalan her yeri kapatabilirler, sorun yok.

      Sil
  3. Arkadaşlarınla simalarınız da benziyor mu bana mı öyle geldi, gülümseyen yüzler hep birbirine mi benzer? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülümseyen bakışlar da benziyor olabilir :)

      Sil
  4. İstanbul'daki ilk yazım bungun bir havadan sonra şimdi nefis esiyor. Çam manzaralı balkon harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esinti gerçekten de çok iyi. Balkon manzarası bu evi seçmemizin en büyük sebebiydi :)

      Sil
  5. Ama daha h
    O güzel balkonda çay icecektim seninle 🤗bunun hayalini kuruyorum 🤗 bol bol gezmeler bol enerjiler olsun sana inşallah güzel kadın 🤗🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh, sen uzak değilsin ki çık gel Özlem :)

      Sil
  6. O manzaraya yazık olacak inşaallah yeşili korunur yenilenirken. Hatice hanım yazılarına ara verdi niye acaba gördüğüme sevindim. Ne güzel sohbetler etmişsinizdir imrendim şimdi. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu ağaçları kesmek yasak, umarım kalırlar Hülya. Evet Hatice yazmıyor ne zamandır, tatil sonrası gelir diye düşünüyorum. Seni de beklerim her zaman :)

      Sil
  7. En sevdiğim mevsim geldi. Çok mutluyum. Eylül benim için yılbaşından daha çok yılbaşı gibi. Yeni başlangıçlar, yeni kararlar. Hepimizi güzel günler bekler umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, eylül yaz sıcağının tembelliğinden sıyrılıp harekete geçme zamanı:)

      Sil