Günaydın

Ağustos 11, 2021


 İki gündür dalgaların sesi eşliğinde ruhumu sağaltıyorum. 

Ve yıldızların altında kendimi hem koskocaman hem mini minnacık hissediyorum.

Yosun kokusu yeşil kokusuna karışıyor. 

Rüzgâr aralarından seçim yapmadan hepsini bana taşıyor.

Minik yengeçler,  kaygan taşlar, akşam serini, ateşin kıvılcımları, müziğin nameleri.

İki gün uzayıp gidiyor, sanki yirmi dört saat değil, sanki her saniyesi diğer günlerden daha uzun.

Dalgalar kayalara çarpıyor.

Dileğimi dileyip beklediğim kayan yıldız gökyüzünün en tepesinden tepenin ardına kadar süzülüp beni mutlu ediyor.

Güneş iliklerime kadar ısıtıyor, çok ısıttığında denizin serin kolları alıyor ateşimi.

Kitabım maceradan maceraya sürüklüyor.

Arada uğrayan arkadaşlar dost sohbete katılıyor. Fonda hafif bir müzik  çalıyor.

Dünyanın geri kalanı unutup iki günlük rüyanın içimdeyim.

Çok iyi geldi.



Benzer yazılarım

15 Yorum yap

  1. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ceren, döndüm evime ama iki gece bile çok iyi geldi.

      Sil
  2. Mümkün mü iyi gelmemesi:) Ne güzel yapmışsınız bu sıcaklarda, zihin yakıcı günlerde...

    YanıtlaSil
  3. Tadını çıkart Handan... Kendimize mutluluklar yaratmamız gereken dönemler bunlar.
    Kocaman sevgiler benden sana...

    YanıtlaSil
  4. Güzel geçen iki gün bile insanı nasıl gevşetiyor. Çok iyi yapmışsın. Şimdi her şeyle daha kolay baş edebilirsin.

    YanıtlaSil
  5. Ne huzur dolu bir yer ☺️

    YanıtlaSil