15 Günlük Detoks

Ağustos 15, 2021

Aslında yaz sonuna kadar rejim yapmayı düşünmüyordum. Aralıklı oruç sayesinde sadece saatlere uyup yediklerime fazla dikkat etmeyerek pek kilo almadan idare ettim şimdiye kadar. Ama Metos göbeğinden hiç memnun olmadığından sıkı bir düzene geçmeye karar verince ana yüreğim ona eşlik etmeden duramadım. Zira ben yersem ona da kaçamak yapmasını söyleyip duracağım. Bilmez miyim kendimi     :D

Sadece yediklerimize değil uyku saatlerimize ve sporumuza da özen göstereceğiz. Gece on ikiden önce yatarak kaslarımızın uykuda yapılanmasını sağlayacağız. Sabah erken yürüyüşe çıkılacak. Pilatesi her gün yapmaya çalışacağım. Son günlerde sıcaktan onu da savsaklamaktaydım.

Bunun dışında dışarıdan yemek siparişi vermeyeceğim ki ne güzel son zamanlarda alışmıştım hazıra :D

Elimden telefonu bırakıp kitap ve yapboza gömüleceğim.

Ortopedist ve dişçimden randevu alacağım. Oğlanlara da göz muayenesi. 

Yürürken kasığıma giren ağrı yüzünden hızlı yürüyüş yapamıyorum. Kaplamam düşeli bir buçuk yıl,  içindeki dolgu düşeli de bir yıl oldu. 

Havalar serinlerse ucundan temizliğe başlamak gerek.

Ve domates kavanozlama zamanı geldi. Ama bu işi eylüle atabilirim bence.

Buraya her gün neler olup bittiğini yazacağım. 

Kilo ve bel kalınlığımı da.

Yemek listem yok.

Öğlen 12.00 de 2 yumurta, lor peyniri, domates, salatalık, yeşillik. Belki meyve. Akşam 18.00 de ızgara et, tavuk, balık yanına bol salata. Bilimum sebze. Saat 20.00 ye kadar çay ve leblebi, fındık fıstık. Toplamda 1700 kalori alacak  şekilde bir düzen. (Aslında kaç kilo olmak istiyorsanız o kadar gram yağ ve protein alıyorsunuz) Bol su. Yeşil çay demleyip dolaba koyarım. Saat 20.00 den 12.00 ye kadar su, şekersiz kahve, çay ve soda sadece. Millet açlık hissetmiyorum diyor ama ben acıkıyorum valla.  Ama göreceğiz bakalım. 


Haydi bugün ne bulsak deli gibi yiyelim o zaman :D :D :D

Not : Şu anki görüntümden gayet memnunum. Ama şu bacağımdaki ve dizimdeki ağrılar yüzünden zayıflamak istiyorum. Zira her merdiven basamağında dizlerime bıçak sokuluyormuş gibi oluyor. Yoksam manken olmaya niyetim yok, ne kadar hafiflik iskelet sistemime o kadar ferahlık :)

Benzer yazılarım

13 Yorum yap

  1. Hahahaha Handan çok iyi gidiyordun hatta ben bile gaza gelmiştim ama o “bugün ne bulursak yiyelim” cümlesinde koptum :)))) Alemsin ya, bol şans!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh, son günün şanındandır Ceren, bi kilo alınır o gün. Akşama nachos yapacağım. Gerçi bence o rejim yapaken de yenilebilir, sonuçta peynir, kıyma çoğunlukta :P Tamam, işim zor biraz, Metos'un keçi inadına güveniyorum :)

      Sil
  2. Ya ben yataktan kalkıp aynaya bakınca iyi ya böyle deyip barışıyorum kendimle sonra akşam yatağa giderken aynada kendimle karşılaşınca yuh artık iyice yayıldı bel, göbek, bacak diye gıcık oluyorum kendime :( ortası yok :))) Hopa'da bir diyetisyen ile tanıştım yazın başında, çok tatlı biri. Son umut gidip konuşacağım, diyet yapmadan tüm ev halkının aynı şeyi yiyip doyacağı bir sistem bulabilirsek ancak öyle deneyebilirim yoksa yalan olur yine. Sen lütfen düzenli olarak yaz ki bize de motivasyon olsun Handan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralıklı Oruç bana çok uydu Manxcat. Can da çok sevdi. Tabi onun göbeğiyle bir sorunu olmayıp, birlikte mutlu mesud yaşadığından rejimle işi olmaz ama öğlen uyanmayı seviyor. Zira karısı sabah erkenden acıktım, hadi kahbaltı yapalım diye tepesine ekşimiyor :D Ekşimediğim zamanlarda da bana olan oluyordu, sabah kendim kahvaltı yapıp öğlen onunla dayanamayıp bir daha yapıyordum :D Zıttırı pıttırı yemek hazırlamamak da bana uyuyor, bu diyette ara öğün yok :D

      Sil
    2. Biz de denedik if, işe yarıyor gerçekten. 10-18 ve 12-20 kolay oluyor evdeyken ama okul açılınca dayanamıyorum ben. 7de kalkıp aç aç okula gidemiyorum, 7de başlayınca da 15te en son yemem gerekiyor ki o zaman da gece açlıktan ölürüm :))) bakalım okula uygun bir sistem bulmam lazım :) size iyi if'ler :)

      Sil
  3. Günaydın Handan. Bence de gayet iyi görünüyorsun Metos niye diyet yapıyor onlar genç verirler kiloyu. Ben de 5 kilo aldım bu yaştan sonra ancak bu kadar oluyor biraz dikkat ediyorum çok da sıkamıyorum. Zaten psikolojimiz bozuk bir de yemeği kesersek kafayı yeriz. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabah tartıldım, bir aylık keyfime bakmam sonunda 2 küsür kilo almışım Hülya. Arada kendimi hizaya sokmazsam kilolar alıp başını gidiyor ve ben gece yatakta ağrıdan uyuyamayıp ağlıyor hâle geliyorum :/ Takdir edersin ki yeme keyfimden feragat etmem çok mantıklı, o ağrıları çeken bilir.

      Metos bir buçuk senedir evden hemen hiç çıkmadığı için kiloları göbeğine birikti. Göbekten kurtulmaya çalışıyor, yoksa kilosundan memnunuz :) Yürüyüşe başlayınca geçeceğini düşünüyorum.

      Sil
  4. Planlar harika:)) Yalnız kasık ağrısına dikkat etmenizi ve önemsemenizi tavsiye ederim. Ben yaklaşık 6-7 sene önce böyle bir sıkıntı yaşadım ve spor hayatım bitme seviyesine geldi.. Şu an sadece hafif tempo yürüyüş yapabiliyorum ve doktor doktor, hastane hastane gezmeme rağmen çözüm bulamayıp, bununla yaşamaya alıştırdım kendimi.. Baktırmakta fayda var yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de baktırmaya gideceğim de, şimdiye kadar hiçbir ağrıma çözüm gelmediği için pek acele etmiyorum :)

      Sil
  5. Çok güzel kilo verdin gerçekten tebrik ederim ☺️. Bana da en uygunu aralıklı oruç oldu. Gerci gezerken çok yedik birkaç kg aldım 🤣

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya kilo veriyorum da Derya, verdiğim yerde durması için de hep dikkat etmem gerekiyor. Aralıklı oruç sayesinde en azından istediğim her şeyi yediğim zamanlarda bile kontrolden çıkmamış oluyorum, o kısmı iyi. Yine de iki kilo almışım tabe :/

      Sil
  6. Handan ben yazıları bir hafta geriden takip ettiğim için yorum yazmakta geç kaldım. Kararını destekliyorum. Ben maalesef bir düzene giremedim. Haftaya okullar açılınca daha disiplinli olurum diye umuyorum. Bol şans, bol eksi :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, okul açılınca düzene girersin bence de, şimdi tatilin keyfini çıkart :)

      Sil