Yeni Blog Temam

Ağustos 29, 2021

Daha tam oturmadı ama Sevgiciğimin hediyesi yeni blog temam artık mobil cihazlarla da uyumlu hale geldi. 

Ben hep telefondan giriyorum bloğa, oradan yazıp çiziyorum. O yüzden de masaüstü temamı kullanıyordum zira mobil olunca etiketlerin, linklerin gitmesine sinirlenmekteydim. Sevgi de benim masaüstü halimden hiç memnun değildi, rahat okunmuyor diyordu, olaya el attı sonunda :)

Şimdi mobil haliyle de bütün istediğim linklerimin ve videolarımın göründüğü bir temam var.

Henüz tamamlanmadı, başlıklar değişecek, yan kolonu da ayarlamadım. Bir de "devamını oku "kısmı kalkıp düz yazı haline dönecek. I ya dönüşmüş İ ler hallolunca pek güzel olacak.

Ellerine sağlık Sevgi. Teşekkür ederim canım. 

Sevgi'nin bloğu Kiremithanem'i bilmeyen varsa gidip harika fotoğraflarını ve düşündüren yazılarını görsünler derim.

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. güzel günlerde kullan canım , sevginin de yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan Handan! Çok güzel olmuş!
    Ş ve Ğ’lere de bir bakılsa iyi olur sanırım, yazı karakterinden biraz farklı gözüküyorlar.

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın. Mobilden çok girmiyorum ama masaüstünden de hoş görünüyor yeni temanız:)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, telefondan çok rahat okunuyor :) Güle güle kullan 💗

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan. Ben de blogları hep telden okuduğum için masaüstlerini hic bilmem 🤣

    YanıtlaSil
  6. Telefondan okumak gerçekten kolaylaştı, nadiren telefondan okurdum çünkü uyumlu olmayan bloglarda gerçekten zor oluyor :) Hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş Handan. İyi günlerde kullan. Bu işlerden anlayan birileri çok fark yaratıyor bloglarda. Ben anlamayıp yardım alanlardanım :-)

    YanıtlaSil
  8. ÇOk keyifli yazılar yaz inşallah ♥

    YanıtlaSil