Dördüncü Gün Spor Matımın Üzerinden Kalkamıyorum İmdat :)

Ağustos 19, 2021

Güya aradaki boş günde yaptığım sporla toplu yaptığımız spor birbiriyle çakışmasın diye Zeynep'e bana ödev ver demiştim. O da sağ olsun bizim perşembe dersini ödev verdi. Ki o ders hem kardiyo hem kol bacak basen kalça içerdiğinden perşembe günleri spor salonuna gelen kişi sayısı üç bilemedin maksimum beşti :D (Normalde 20 kişi oluyorduk) Eh o dersi dondurma yemenin vicdan azabı içinde yapınca bugün hangi dersi yapacağımızın hiçbir önemi kalmadı. Ağrımayan bi hücrem yoktu zira. Ve evet hâlâ yerde oturuyorum,  biri beni buradan kaldırsın :D


Bugün sürekli et yemekten içim şişmiş ama sebzelerle de doyamayacağını bilen biri olarak çok sağlıklı bir kararla nachos yapmaya karar verdim. Metos'la baktık 1000 kalori civarında alıyoruz tıka basa yersek. Eh, sabah kahvaltıda 500 kalori bile alsak 1500 ediyor. Yiyebiliriz diye düşündük. 


Şu an tek üzüntüm annemin pişirdiğia aşureden yiyemeyecek olmak. Midemi ağrıtmayacağını bilsem kahvaltıda yumulacağım ama neyse, pazar gününe kadar sabret Handan,  o gün serbest gün :D



Evet, zorla ayağa kalkıp kahvaltımızı hazırladım. Akşam karbonhidratı bol olacağından protein ağırlık oldu.


Kuru kayısı da barsakları harekete geçirsin diye orada ama benimkisinin hiç umurunda değil ne yediysem sonuna kadar faydalanmak için dışarı salmıyor herhal :D Ay daha moktan meselelere gelmeden bu yazıyı burada keseyim. 

Aklımda bir karavan yazısı yazmak var ama nereden başlayacağımı bilmiyorum. 

Yazıyı buraya kadar okumayı başarabilmiş ve konu artık değişsin isteyen kişiler bana karavan sorusu yazabilirler anacım. Haa, konu bu iş bitene kadar değişmeyecek ama araya çeşni olarak katarım :D

Gitmeden son olarak, kuşlarım nasıl ama. Karşımdaki ağaçtalardı. İki saniye durmadıkları için bu kadar çekebildim. Şu evden gidince en çok göknar ağaçlarını özleyeceğim. Hem de çok. 

Akşam eklemesi :


Tamam akşam biraz raydan çıkmış olabiliriz :D

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Konu değişsin istemiyorum ama evet bir sorum var: yazları dıcak, kışları soğuk olmaması için çözümleriniz efeeem :)

    YanıtlaSil
  2. Biri ''İmdat'' mı dedi? Yettim bacım..:))
    Bu kadar zorlama vücudunu. Geçende doktorun biri 10 km yürüyenlere bile kızıyordu. Hiç garajdaki arabayla her gün onca km giden araba bir olur mu diye de eklemişti.
    Gayet de incesin. Yeter gari:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu benim her hafta yaptığım bir hareketti, epeydir yapmadığımdan tuş oldu Zeugma. Diyeti görüntüm için değil yürürken topallamam geçsin diye yapıyorum canım, ve de merdiven inip çıkarlen dizime sokulan bıçaklar azalır diye. Yoksa bu yaştan sonra manken olacak halim yok :)

      Sil
  3. Yorma kendini bu kadar Handan bacaklar kilo yüzünden mi ağrıyor çünkü o kadar kilon yok ağrı yapmaz gibi bence. Benim kilom 80 lerin üstüne çıktığı zaman ağrıyor ordan biliyorum. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bundan 15 kilo zayıfken ortopedistim kilo almamalısın sen demişti Hülya. İskelet sistemim pek sağlam değil. Ne kadar hafif o kadar iyi. Şu an boyumla kilom aynı. Spor yaptığım için daha zayıfmışım gibi görülüyor ama değil :D

      Sil
  4. Kiraz sapı çayını tavsiye ederim Handan. Tuvalet sorununa iyi gelir.

    YanıtlaSil