Zaman Zaman Şöyle Bir Ruh Halinde Olabiliyorum

Mart 05, 2013

-Issız bir adaya düşsen yanına ne alırsın Handan?
-Başka hiçbir şey istemem dostum, başka hiçbir şey istemem...

:)

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. günaydın komşuların güzeli ben ben ıssız adaya düşsem ne alırım yanıma seni götürrüm çünkü neden dersen seninle sohbet ettiğim zaman herşey daha güzel oluyor laf yok dedikodu yok sadece sohbet var insanlardan soğudum artık dedi kodu yüzündensıkıldığım zaman bir telefonun ardında olman yetiyor keşke telefonla bide kahve olsa güzel olmazmı ne dersin sen kardeş sen abla sen benim tanıdığım en şeker insansın kıymetini bilmeyenler utansın

    YanıtlaSil
  2. Nerde nerde hemen o ıssız adanın koordinatlarını verin , çookkkkk ihtiyacım var ,
    seninle hiç konuşmadan geçirdiğimiz saatleri hatırladım bir an ,( ya da benim sürekli konuşup senin somurttuğun vakitler..)sahi nasıl çekiyordun beni bilmem ki ...
    o nedenle seninle adaya gelmiyorum başını dinle ,

    O ıssız adayı bulsam gidicem ve bir daha dönmeyeceğim,

    any:)

    YanıtlaSil
  3. Handan beni de al yanına gevezeliğimden sıkılmazsan:))

    YanıtlaSil
  4. Ya bir fikir geldi aklıma , ıssız adaya diğerlerini gönderip biz burda kalsak :))))
    any:)

    YanıtlaSil
  5. Sevdim bu lafi. Hatta any'nin son yazdigini daha da sevdim:)

    YanıtlaSil
  6. Öptüm seni Gülüm :)

    Yok çok ciddiyim aslında Pia :D

    Any, sen son kararını ver, benle mi geliyorsun, tek mi kaçıyorsun, milleti mi gönderiyoruz bir belirle canım ona göre ayarlamalar yapalım :)

    Gel Sevdacım :)

    Sabah çocuklar aralarında ıssız adaya düşseler yanlarına hangi bilgisayar oyununu alacaklarını konuşuyorlardı, o sırada ben de aklımdan bunu geçirirken buldum kendimi Ayşecim :) Any'nin son fikri bana da cazip gelmedi değil doğrusu:)

    YanıtlaSil
  7. bencede ıssız adanın keyfi ıssızlıkla çıkar bişicikler istemem....

    YanıtlaSil
  8. tamam diğerlerini gönderip biz burda karşılıklı çaylarımızı yudumlayıp, müzik dinleyip , şiir okuyup, gökyüzünü seyredip bir oooooohhhh desek güzel olurdu
    any:)

    YanıtlaSil