Bir Şey Dilerken Pek Dikkatliyimdir :)

Mart 28, 2013

Daha henüz Maçka-Taşkışla arası teleferiğin kendisi yok sadece hayali varken, bayağı uzun sürüyordu Maçka kampüsünden Gümüşsuyu kampüsüne gitmek.

Sıcak, bunaltıcı bir günde enerjimin son demleriyle İnönü Stadı'nın arkasındaki yokuşu tırmanırken "Allahım şimdi yanımda bir araba dursa, beni götürse okula kadar ne güzel olurdu." diye aklımdan geçirmiştim. Tabi ayrıntılara girmesem de araba da sahibi de pek güzeldi hayalimde...

Aradan bir kaç dakika geçti geçmedi yanımda eski mi eski ,koskocaman bir belediye otobüsü durdu. Ben şaşkın bakışlarla şöföre bakarken - o kadar şaşkın şaşkın bakıyordum ki adamın ne dediğini bile hatırlamıyorum şu anda- o beni götürmeyi teklif etti.

Ha ha ha.. İşte o günden sonra bu dilek meselesini pek ciddiye almaya başladım :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap