AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mart 26, 2013

Sabah sabah Garanti Bankası'nın operatörü sinirlerimi zıplattı. Uzun bir kayıt dinledikten sonra ya "Evet" ya "Ayrıntılı bilgi" tuşuna basmak durumundayım. "Hayır" tuşu yok. Telefonu kapattığım için de sürekli aranmaktayım. Alo Garanti'yi arayıp bildireyim dedim, onu da abuk subuk birşey yapmışlar, karşındaki makinaya derdini anlatmaya çalışıyorsun.

O kadar sinirliyim ki, sakinleşmek içi biraz fotoğraflara bakayım dedim. Gidip birilerini dövmeden sakinleşecek halim de yokmuş gerçi ama neyse belki sizin işinize yarar anacım.

Not: Bloggera da birşey olmuş, sürekli bir reklam şeyleri çıkıyor. Bilgisayarım kapatıp tekrar aç komutu veriyor. Bu arada Digitürk IQ'ya geçtik geçen gün, makinası HD yayın vermiyor, ne derlerse desinler...

Ciddi bir Towandaaaaa durumundayım... AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Tamam.. Derin nefes Handan... Derin nefes.... Derin nefes.....

Bak ağaçlar, çiçekler, balonlar falan...

Şşşşşş....







Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Handan geçen pazar telefon sesiyle zıpladım, baktım bildik bir numara değil müşterilerden biridir diye açtım kel alaka bilmem ne almak ister misiniz diyen bir hatun açtım ağzımı yumdum gözümü bu ne kardeşim pazar pazar dedim aramayın beni dedim bil bakalım ne oldu pazartesi sabah yine aradılar:((

    YanıtlaSil
  2. sakin canım sakinnn :)))

    YanıtlaSil
  3. Kurtuluş yok Sevdacım :(

    Geçti geçti Öziicim .

    YanıtlaSil