Ivır Zıvır Işlerle Uğraşmaktayım

Mart 14, 2013






Nasıl özeniyorum cıvıl cıvıl scrapbook mu nedir onlardan yapanlara, ama bende yetenek yok yetenek...

Bilet koleksyonumu düzenlemek için daha önce de uğraşmıştım ama beğenmemiştim. Dün tchibodan renkli bantları alınca heveslenerek yeniden oturdum başına ama istediğim gibi olmuyor. Güya simetri gibi takıntılarımı atlatmak için yamuk yumuk yaptım iyice ama hani üşenmesem söküp yeniden düzelteceğim. 

Of of...


Neyse, olduğu kadar artık. Zaten biletlerin arkası yapışmasın diye teker teker şeffaf naylondan cepler yapması yeterince zor, süsü de olmayıversin...

Içeriğe bakalım değil mi ama, mesela otobüs bileti diye bir kavram kalmamışken elimdekiler tam bir hazine :)

Daha çoook bilet var çoook :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Bence güzel olmuş:)
    eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. Handan ne güzel bir koleksiyon daha önce hiç rastlamamıştım. Ben de tiyatro, konser ve sinema biletlerini saklıyorum ama yeni yeni daha:((

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Bahar:)

    Sabahtan beri zamanda yolculuk yaptım Sevda, gittiğim ilk sinemanın bileti bile duruyor:) Başlamak için geç değil canım :)

    YanıtlaSil